Hendrikus schreef:geef de keizer wat des tandarts is...henriët schreef:dus als je betaald, betaal dan meteen alles!

Hendrikus schreef:geef de keizer wat des tandarts is...henriët schreef:dus als je betaald, betaal dan meteen alles!
nou hier nog eentje ja-DIA- schreef:Een pot vol rode bessen
De nieuwe Terdege
en een slaperig gevoel...
En uit dat laatste concludeer ik dat ik eens naar bed moet...
Graag!Hendrikus schreef:geef de keizer wat des tandarts is...henriët schreef:dus als je betaald, betaal dan meteen alles!
Sterktevlinder schreef:Een gekneusde voet en waarschijnlijk een gescheurde enkelband...![]()
![]()
Een bewoner dreigde te vallen. Grote held vlinder deed een ferme stap naar voren om de bewoner te redden. Vervolgens staat de bewoner verbaasd te kijken wat die zuster nou op de grond doet....
Nou ja. Gelukkig is het mooi weer, maar het kost me mijn twee vrije dagen en ik had nog zoveel willen doen....![]()
oeeeeee, pijnlijk! wees dr voorzichtig mee en niet teveel belasten hevlinder schreef:Een gekneusde voet en waarschijnlijk een gescheurde enkelband...![]()
![]()
Een bewoner dreigde te vallen. Grote held vlinder deed een ferme stap naar voren om de bewoner te redden. Vervolgens staat de bewoner verbaasd te kijken wat die zuster nou op de grond doet....
Nou ja. Gelukkig is het mooi weer, maar het kost me mijn twee vrije dagen en ik had nog zoveel willen doen....![]()
Ai, da's een behoorlijk eind. En straks nog terug..!Droelie schreef:Spierpijn in de benen... Ben vanmorgen op de skates naar het werk gegaan.. 15 km!!
Zozo, dat is pas echt sportiefDroelie schreef:Spierpijn in de benen... Ben vanmorgen op de skates naar het werk gegaan.. 15 km!!
Ik begrijp je volledig.Sterkte joh!Bonny schreef:Sterktevlinder schreef:Een gekneusde voet en waarschijnlijk een gescheurde enkelband...![]()
![]()
Super! Want dat is zeker met dit weer ideaal (tenminste, als je van ijs houdt)Lassie schreef:een koelvriescombinatie.... hehe eindelijk een vriezer.
Je kan ook met de bus terug en de skates meenemen. Maar Droelie is daar denk ik te sportief voorBonny schreef:Ai, da's een behoorlijk eind. En straks nog terug..!Droelie schreef:Spierpijn in de benen... Ben vanmorgen op de skates naar het werk gegaan.. 15 km!!
Haha na dat plaatje vond ik het begin van je onderschrift wel toepasselijk... lang zonder vrieskist moeten doen en dan: Zalig wie hongeren en dorsten.......Lassie schreef:een koelvriescombinatie.... hehe eindelijk een vriezer.