Ja, o,a.albion schreef:Verzorging en Opvoedkunde???Luther schreef:Leraar VO
wat voor werk doe jij?
Re: wat voor werk doe jij?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- madelief1983
Momenteel werk ik niet buitenshuis, maar ben heerlijk thuis met de kinderen! 

Ik werk in een verpleeghuis/verzorgingshuis...De afdeling is in tweeën gedeeld, op de 'gesloten' kant wonen 13 dementerende mensen, en aan de andere kant wonen +/- 17 bewoners met voornamelijk lichamelijke kwalen!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Dat zijn voor mij de absolute topfuncties!!aritha schreef:Ik ben een thuiswerkende moeder.
Multifunctioneel, van alle markten thuis, en tot hulp van/voor velen.
(alleen grasmaaien en banden plakken is vaak geen succes)
- madelief1983
jvdg schreef:Dat zijn voor mij de absolute topfuncties!!aritha schreef:Ik ben een thuiswerkende moeder.
grasmaaien gaat hier prima

en banden plakken hier ook.....madelief1983 schreef:jvdg schreef:Dat zijn voor mij de absolute topfuncties!!aritha schreef:Ik ben een thuiswerkende moeder.
grasmaaien gaat hier prima
zelfs het leggen van laminaat.

Het houdt voor mij in dat ik thuis aan mijn nieuwe boek werk.jvdg schreef:Dat zijn voor mij de absolute topfuncties!!aritha schreef:Ik ben een thuiswerkende moeder.

En het huishouden doe plus zorg en aandacht aan de kinderen geef.
En die twee probeer te combineren.

Aha, dat houdt dus in dat je nieuwe boek wordt opgedragen aan de kinderen.aritha schreef:Het houdt voor mij in dat ik thuis aan mijn nieuwe boek werk.jvdg schreef:Dat zijn voor mij de absolute topfuncties!!aritha schreef:Ik ben een thuiswerkende moeder.
(alleen grasmaaien en banden plakken is vaak geen succes)![]()
En het huishouden doe plus zorg en aandacht aan de kinderen geef.
En die twee probeer te combineren.
(Rest een vraag: Wie maait het gras en lapt de banden? De kinderen?)
Met de huidige generatie buitenbanden hoef je nauwelijks een band meer te plakken.
Dat had je vorig jaar ook al eens gezegd.Jean le Fontain schreef:Accountant bij een van de big four kantoren.
ik doe vooral knutselen met Apple-hardware en software en nog wat andere dingen erbij. Bij een van de big omroepen 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als je altijd de waarheid spreekt hoef je niet te onthouden wat je waar hebt gezegd.Erasmiaan schreef:Dat had je vorig jaar ook al eens gezegd.Jean le Fontain schreef:Accountant bij een van de big four kantoren.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Modereren.
ik hoop straks (in sept) twee (halve) dagen te gaan werken als oppas.