Beste mensen,
Al ruim een jaar liggen er in mijn kast drie DVD's die ik nooit meer kijk/luister (en ook niet wíl kijken). Misschien kan ik er iemand van jullie blij mee maken? Het betreft de volgende:
- Vaderlandse & bevrijdingsliederen, Urker Mannen Ensemble (Martin Mans, Louis van Dijk etc.) > CD en DVD
- Wachtend aan de stromen, het Urker Mannenkoor (Bert Moll, Maria den Hertog, Willemijn, Henk Brouwer etc) > CD en DVD
- Komt verwondert u, Kerst Koren Vredenburg (Margaret Roest, Willemijn, Henk Brouwer, Andre de Jager, Andre van Vliet etc.) > CD en DVD
Heb je belangstelling? Laat het me per PB even weten, we overleggen even en deze vrijwel nieuwe CD's en DVD's zijn van jou.
Verdere reacties over de inhoud, je mening oid zijn niet welkom. Graag een serieuze reactie...
Met vriendelijke groet,
Wilma
Ik bied aan....
- Wilma van den Berg
Ik bied aan....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- jakobmarin
Re: Ik bied aan....
Waarom wil je ze niet meer kijken?Wilma van den Berg schreef:Al ruim een jaar liggen er in mijn kast drie DVD's die ik nooit meer kijk/luister (en ook niet wíl kijken).
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Wilma van den Berg schreef:Verdere reacties over de inhoud, je mening oid zijn niet welkom.
Met vriendelijke groet,
Wilma
Wat zijn het nou? Cd's of DVD's?Wilma van den Berg schreef:Beste mensen,
Al ruim een jaar liggen er in mijn kast drie DVD's die ik nooit meer kijk/luister (en ook niet wíl kijken). Misschien kan ik er iemand van jullie blij mee maken? Het betreft de volgende:
- Vaderlandse & bevrijdingsliederen, Urker Mannen Ensemble (Martin Mans, Louis van Dijk etc.) > CD en DVD
- Wachtend aan de stromen, het Urker Mannenkoor (Bert Moll, Maria den Hertog, Willemijn, Henk Brouwer etc) > CD en DVD
- Komt verwondert u, Kerst Koren Vredenburg (Margaret Roest, Willemijn, Henk Brouwer, Andre de Jager, Andre van Vliet etc.) > CD en DVD
Heb je belangstelling? Laat het me per PB even weten, we overleggen even en deze vrijwel nieuwe CD's en DVD's zijn van jou.
Verdere reacties over de inhoud, je mening oid zijn niet welkom. Graag een serieuze reactie...
Met vriendelijke groet,
Wilma
- Wilma van den Berg
Beide, is een doos met daarin een CD en twee DVD'sAfgewezen schreef:Wat zijn het nou? Cd's of DVD's?Wilma van den Berg schreef:Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
Wilma
Maar...het topic mag gesloten worden daar er er meerdere mensen belangstelling voor hadden maar de koop inmiddels gesloten is.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!