(als mijn informatie goed is, want er zijn er meer die fikkie heten

Geniet d'r van!!!MarthaMartha schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het vrijdag
Wilma van den Berg schreef:Geniet d'r van!!!MarthaMartha schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het vrijdagVoor mij ook nog een nachtje slapen....en dan is het zaterdag
![]()
Ik vraag me het nut af van deze opmerkingen.....Ik denk dat iedere forummer wel een kalender thuis heeft hangen...Lassie schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het weer zondag.
Das waar. Of om het met de woorden van ome tib te zeggen: l-e-u-t-e-r-t-o-p-i-cLassie schreef:dit is toch een soort van slow chat?
Laat dat hier ook het geval zijn zeg..........Lassie schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het weer zondag.
Maar die vrijdag was een bijzondere vrijdag..... daarom postte ik hem natuurlijk.vlinder schreef:Wilma van den Berg schreef:Geniet d'r van!!!MarthaMartha schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het vrijdagVoor mij ook nog een nachtje slapen....en dan is het zaterdag
Ik vraag me het nut af van deze opmerkingen.....Ik denk dat iedere forummer wel een kalender thuis heeft hangen...Lassie schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het weer zondag.
Dat dacht ik al wel MM. En de zaterdag was voor mij heel belangrijk. Dus als het ware kon ik helemaal met je meeleven!MarthaMartha schreef:Maar die vrijdag was een bijzondere vrijdag..... daarom postte ik hem natuurlijk.vlinder schreef:Wilma van den Berg schreef:Geniet d'r van!!!MarthaMartha schreef:nog 1 nachtje slapen en dan is het vrijdagVoor mij ook nog een nachtje slapen....en dan is het zaterdag
En nog 1 nachtje, dan is het zondag..... heerlijk!
spannend! voor mij nog 3 nachtjesjudith schreef:.....2 nachtjes en dan, uitslag examen.