Johann Gottfried Walther schreef:Ik weet hoe oud Jolanda is en hoe oud Luther is...Luther schreef:Huh, hij niet, Jolanda wel??? Is Jolanda 18?judith schreef:Zo jong is hij vast niet.JolandaOudshoorn schreef:Je zou hem zo maar 18 jaren geven
Ik wil nu weleens haar echte geboortejaar horen...![]()
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik reageerde op judith, luther. Ik schat je net zo oud als Jolandaalbion schreef:ik ookjudith schreef: Nou, Luther, wees gerust, ik had je altijd al wel jonger dan 45 geschat hoor...
Veel jonger.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
...en wil d'r over praten, jong?Johann Gottfried Walther schreef:Ik weet hoe oud Jolanda is en hoe oud Luther is...![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...albion schreef:ik reageerde op judith, luther. Ik schat je net zo oud als Jolandaalbion schreef:ik ookjudith schreef: Nou, Luther, wees gerust, ik had je altijd al wel jonger dan 45 geschat hoor...
Veel jonger.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...albion schreef:ik reageerde op judith, luther. Ik schat je net zo oud als Jolandaalbion schreef:ik ookjudith schreef: Nou, Luther, wees gerust, ik had je altijd al wel jonger dan 45 geschat hoor...
Veel jonger.
Kijk, en waarom, o waaromn zijn Jolanda en albion nu opeens zo stil???judith schreef:Luther schreef:Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...
Luther schreef:Kijk, en waarom, o waaromn zijn Jolanda en albion nu opeens zo stil???judith schreef:Luther schreef:Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...
Ik ga nu verder, dus ben ik ook stil. Ik ga mijn kamer opruimen, ff iets nuttigs doen.
- Johann Gottfried Walther
Misschien omdat je niet verder kijkt als je neus lang is?Luther schreef:Kijk, en waarom, o waaromn zijn Jolanda en albion nu opeens zo stil???judith schreef:Luther schreef:Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- JolandaOudshoorn
omdat ik net mijn dochter van 4 heb opgehaald van school. en omdat ik nog geen 29 benLuther schreef:Kijk, en waarom, o waaromn zijn Jolanda en albion nu opeens zo stil???judith schreef:Luther schreef:Kijk, Jolanda, dan zijn we dus allebei 29...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mijn dochter van 8 vraagt: had Luther ook Hyves?
Nee, natuurlijk niet. Ik ben niet aangesloten op dat riool.aritha schreef:Kijk gewoon even op haar Hyves.
- Johann Gottfried Walther
Waarom op Hyves kijken, als het op Refoforum staatLuther schreef:Nee, natuurlijk niet. Ik ben niet aangesloten op dat riool.aritha schreef:Kijk gewoon even op haar Hyves.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben
maar ja...kheb nu eenmaal een beeld van jou...van n redelijk bezadigd manspersoon van rond de 40,45
maar je blijkt dus lang niet zo bezadigd te zijn als ik dacht...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Mooie avatar Luther 
Bezadigd en 29 jaar, kan dat niet samengaan??hmprff schreef:tsja...dat je geen vrouwtje ben, dat had ik ook wel door...Luther schreef:... Albion nog steeds denkt dat ik een vrouwtje ben?![]()
... hmprff denkt dat ik 45 jaar ben
maar ja...kheb nu eenmaal een beeld van jou...van n redelijk bezadigd manspersoon van rond de 40,45![]()
maar je blijkt dus lang niet zo bezadigd te zijn als ik dacht...