JolandaOudshoorn schreef:
de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hier
ff heel serieus:
Zijn er hier echt mensen van boven de 40?
Wat moeten die nou op een forum. Da's toch meer voor jongeren?
de meeste mensen die in alle hevigheid op dit forum ronddwalen, zijn 40+. Van jonkies (40-) wordt min of meer verwacht dat ze zich gedeist houden. Vandaar dat ik ook zeer weinig mijn stem verhef hier
ff heel serieus:
ff heel serieus:
halloooo hoe oud dacht je dan dat ik was????
Wist je dat ik denk dat Jolanda Oudshoorn 25 is?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:
Ik voel me nu écht welkom...... wat een heerlijk positieve kijk heb jij op de ouderen als ik dit zo lees.
(daarom laat ik me ook niet zien op een meeting...., de een zegt het de ander denkt het....)
Laatst gewijzigd door albion op 11 jun 2009, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn schreef:Je zou hem zo maar 18 jaren geven
Zo jong is hij vast niet.
Huh, hij niet, Jolanda wel??? Is Jolanda 18?
Ik wil nu weleens haar echte geboortejaar horen...
Ik weet hoe oud Jolanda is en hoe oud Luther is...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"