Kwartaalijksjakobmarin schreef:Nog een vraag voor Neerlandici onder onze RF'ers:
dagdagelijks
weekwekelijks
maandmaandelijks
jaarjaarlijks
kwartaal...............?
Over Nederlandse taal gesproken.
Re: Over Nederlandse taal gesproken.
driemaandelijks
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
per kwartaal 
per kwartaal
- JolandaOudshoorn
Je was net iets te laat, jvdg.jvdg schreef:per kwartaal
ben je nu zo druk met alles in te halen, dat je geen tijd meer hebt om te reageren
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik was niet te laat, Mister was te vroeg......JolandaOudshoorn schreef:Je was net iets te laat, jvdg.jvdg schreef:per kwartaal
ben je nu zo druk met alles in te halen, dat je geen tijd meer hebt om te reageren
jvdg schreef:Ik was niet te laat, Mister was te vroeg......JolandaOudshoorn schreef:Je was net iets te laat, jvdg.jvdg schreef:per kwartaal
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Hmm, je lijkt weer redelijk fit te zijn...jvdg schreef:Ik was niet te laat, Mister was te vroeg......JolandaOudshoorn schreef:Je was net iets te laat, jvdg.jvdg schreef:per kwartaal
- jakobmarin
heheartistiek schreef:Kwartaalijksjakobmarin schreef:Nog een vraag voor Neerlandici onder onze RF'ers:
dagdagelijks
weekwekelijks
maandmaandelijks
jaarjaarlijks
kwartaal...............?
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- Bonny
- Contacteer:
Vertrouw niet teveel op Google. Nog wat andere rare taalconstructies:jakobmarin schreef:hehe, als je in google zoekt op 'kwartaalijks', dan zie je dat het toch nog veel wordt gebruikt. En dit artikel uit het RD in gedachten, mag het best gebruikt worden, vind ik.
-een scheldkarbonade
-'wee je gemeente'
-de doos van Andorra opentrekken
-het zwaard van Damascus boven je hoofd voelen
The Groom's still waiting at the altar
Bonny schreef:Vertrouw niet teveel op Google. Nog wat andere rare taalconstructies:jakobmarin schreef:hehe, als je in google zoekt op 'kwartaalijks', dan zie je dat het toch nog veel wordt gebruikt. En dit artikel uit het RD in gedachten, mag het best gebruikt worden, vind ik.
-een scheldkarbonade
-'wee je gemeente'
Als je daarvan houdt is dit boekje wel aardig:Bonny schreef:Vertrouw niet teveel op Google. Nog wat andere rare taalconstructies:jakobmarin schreef:hehe, als je in google zoekt op 'kwartaalijks', dan zie je dat het toch nog veel wordt gebruikt. En dit artikel uit het RD in gedachten, mag het best gebruikt worden, vind ik.
-een scheldkarbonade
-'wee je gemeente'

~~Soli Deo Gloria~~
- Bonny
- Contacteer:
Die bedoel ik ook...hilarisch

The Groom's still waiting at the altar