Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Een hevige portie hoofdpijn
Een stomme blunder, met dank aan de kippen van de buurman 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Een hagelnieuwe motor!! Het is een KTM SMT 990 geworden. Een beest van een bike! Vrijdag kan ik hem ophalen. Moest wel eerst mijn vrouw overtuigen
Lekker driften met 115pk:

Duuk schreef:Een hagelnieuwe motor!! Het is een KTM SMT 990 geworden. Een beest van een bike! Vrijdag kan ik hem ophalen. Moest wel eerst mijn vrouw overtuigen![]()
Dit vind ik echt zelfmoordwapens... Wie dat mooi kan vinden kan ik niet snappen...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dan doe ik iets fout, want ik leef nog!!-DIA- schreef:Duuk schreef:Een hagelnieuwe motor!! Het is een KTM SMT 990 geworden. Een beest van een bike! Vrijdag kan ik hem ophalen. Moest wel eerst mijn vrouw overtuigen![]()
Dit vind ik echt zelfmoordwapens... Wie dat mooi kan vinden kan ik niet snappen...
(leuk, zo quoten, komen die plaatjes er vaak in)

Duuk schreef:Dan doe ik iets fout, want ik leef nog!!-DIA- schreef:Duuk schreef:Een hagelnieuwe motor!! Het is een KTM SMT 990 geworden. Een beest van een bike! Vrijdag kan ik hem ophalen. Moest wel eerst mijn vrouw overtuigen![]()
(leuk, zo quoten, komen die plaatjes er vaak in)
Nog een keertje dan!

Ik ben nu eenmaal een hater van snelle motoren, racewagens etc.
Liever doelmatig: Gewoon een VW Golf, Opel Astra of Ford Focus...
(een Polo, Corsa of Fiesta mag ook, evenals een Passat, Insignia of Mondeo...)
Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje. 

Bij deze ben je uitgenodigd een keertje achterop mee te rijden (nadat de motor is ingereden). Wel je broekspijpen dichtbinden danLassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.

Maakt niet uit, het is toch ook een onveilig tuig...Lassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.

Dit is geen racemotor, maar een Supermoto. Erg doelmatig hoor-DIA- schreef: Nog een keertje dan!
Ik ben nu eenmaal een hater van snelle motoren, racewagens etc.
Liever doelmatig: Gewoon een VW Golf, Opel Astra of Ford Focus...
(een Polo, Corsa of Fiesta mag ook, evenals een Passat, Insignia of Mondeo...)

Mijn auto is ook zeer doelmatig (maar ook snel). Een nette stationwagon met 7 zitplaatsen (en 200pk

ik zit liever op een toermotor (wij hebben zelf een yamaha). Een mooie toermotor.Duuk schreef:Bij deze ben je uitgenodigd een keertje achterop mee te rijden (nadat de motor is ingereden). Wel je broekspijpen dichtbinden danLassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.
omdat een gedeelte van de motorrijders onveilig rijden ga je gelijk met termen smijten zoals: haten.-DIA- schreef:Maakt niet uit, het is toch ook een onveilig tuig...Lassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.

Lassie schreef:omdat een gedeelte van de motorrijders onveilig rijden ga je gelijk met termen smijten zoals: haten.-DIA- schreef:Maakt niet uit, het is toch ook een onveilig tuig...Lassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.
Ik denk dat ik me zelfs niet op de weg zou durven wagen op zo'n ding!

Dit is een toermotor. SMT staat voor SuperMoto Tour. En inderdaad, geen Jap, maaaar dat mag niet uitmaken voor motorrijders onderling (zelf heb ik een voorkeur voor Europese merken)Lassie schreef:ik zit liever op een toermotor (wij hebben zelf een yamaha). Een mooie toermotor.Duuk schreef:Bij deze ben je uitgenodigd een keertje achterop mee te rijden (nadat de motor is ingereden). Wel je broekspijpen dichtbinden danLassie schreef:Noem je dat een motor? ik noem zoiets eerder een (cross)brommertje.
Jij niet, maar anderen vinden het wel mooi.