Als je op de jubileumreceptie van Menno uitgenodigd en aanwezig wasLuther schreef:Waar kun je dat krijgen?freek schreef:Niet gekocht, maar gekregen:
Open vensters. Menno de Bruyne 25 jaar SGP-voorlichter. Onder redactie van D.J.H. van Dijk

Als je op de jubileumreceptie van Menno uitgenodigd en aanwezig wasLuther schreef:Waar kun je dat krijgen?freek schreef:Niet gekocht, maar gekregen:
Open vensters. Menno de Bruyne 25 jaar SGP-voorlichter. Onder redactie van D.J.H. van Dijk
afgeprijst?henriët schreef:een hele zooi kinderboeken, allemaal afgeprijst.
een mooi boekje van max lucado
nog een boek ( ook 2 e hands) van ds Harinck, over het doopsformulier,
We kwamen Sweelinck nog tegen in de boekhandel. t Was ff fijn.
oooooopsAfgewezen schreef:afgeprijst?henriët schreef:een hele zooi kinderboeken, allemaal afgeprijst.
henriët schreef:oooooopsAfgewezen schreef:afgeprijst?henriët schreef:een hele zooi kinderboeken, allemaal afgeprijst.
dank voor de correctie..
afgeprijsd.
( was vast in mn enthousiastme)
En ik ben een trouw lezer van de propjes.freek schreef:Als je op de jubileumreceptie van Menno uitgenodigd en aanwezig wasLuther schreef:Waar kun je dat krijgen?freek schreef:Niet gekocht, maar gekregen:
jvdg schreef:En ik ben een trouw lezer van de propjes.freek schreef:Als je op de jubileumreceptie van Menno uitgenodigd en aanwezig wasLuther schreef:Waar kun je dat krijgen?freek schreef:Niet gekocht, maar gekregen:
Open vensters. Menno de Bruyne 25 jaar SGP-voorlichter. Onder redactie van D.J.H. van Dijk![]()
Ben lid van de SGP, ben geabonneerd op de Banier, getroost me zelfs de moeite de overige artikelen te "vogelvluchten".
Maar een uitnodiging, ho maar.....
Laat staan: Open vensters
Misschien moet ik toch maar uitwijken naar de SGP zonder G.
Zoho, dat is wel een hele rare of nare schuiver....jvdg schreef:En ik ben een trouw lezer van de propjes.freek schreef:Als je op de jubileumreceptie van Menno uitgenodigd en aanwezig wasLuther schreef:Waar kun je dat krijgen?freek schreef:Niet gekocht, maar gekregen:
Open vensters. Menno de Bruyne 25 jaar SGP-voorlichter. Onder redactie van D.J.H. van Dijk![]()
Ben lid van de SGP, ben geabonneerd op de Banier, getroost me zelfs de moeite de overige artikelen te "vogelvluchten".
Maar een uitnodiging, ho maar.....
Laat staan: Open vensters
Misschien moet ik toch maar uitwijken naar de SGP zonder G.