Tiberius schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen al die jaarboeken bewaren.
Als ik een nieuwe krijg, gaat de vorige linea recta bij het oud papier. Net als de telefoongids en de gouden gids; of bewaren jullie die ook?
Het jaarboek van 2008 heb ik al weggegeven, nu ik de 2009 editie heb.
Maar ik heb hier bij geval nog wel eentje van 2007 (van de GG) liigen. Als je die wilt hebben, Astroguy, wil ik hem wel komen brengen (kosten koper).
Volgend jaar ben ik wel geïnteresseerd in de versie van 2009
We kunnen hem ook even samen bij Astroguy gaan brengen.
Tiberius schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen al die jaarboeken bewaren.
Als ik een nieuwe krijg, gaat de vorige linea recta bij het oud papier. Net als de telefoongids en de gouden gids; of bewaren jullie die ook?
Het jaarboek van 2008 heb ik al weggegeven, nu ik de 2009 editie heb.
Maar ik heb hier bij geval nog wel eentje van 2007 (van de GG) liigen. Als je die wilt hebben, Astroguy, wil ik hem wel komen brengen (kosten koper).
Is toch niet zo moelijk te begrijpen? Als je een hele rij jaarboekjes hebt, heb je en pracht sruk kerkgeschiedenis.
Ieder jaaroverzicht geeft de feiten van her betreffende jaar. Ik heb voor mezelf trouwns een boek gemaak, samengesteld uit de jaaroverzichten. en voor de tijd vóór ik jaarboelekn heb, gebruik ik de gegevens uit het jaaroverziicht zoals dat in de Saambinder stond.