Van harte sluit ik me hierbij aan, op beide punten!henriët schreef:@ Dia, van harte sterkte toegewenst in deze moeilijke dagen,
moge de Heere je bijstaan, Zie maar op HEm, Hij is nabij die op Hem vertrouwen
Verder denk ik eraan dat de HEERE met Zijn Geest nog werkt..
Pinksteren 2009..
Wonder.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
~~Soli Deo Gloria~~
Ik denk er niet aan. We mogen het zeker weten.henriët schreef: Verder denk ik eraan dat de HEere met Zijn Geest nog werkt..
Pinksteren 2009..
Wonder.
En met elkaar mogen we elkaar erop wijzen en bemoedigen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.
VInd ik niet leuk.

VInd ik niet leuk.
Kan ik me voorstellen. Moet ze dat hele stuk langs de snelweg tussen Ederveen en Ede ook of gaat ze binnendoor?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Scherpenzeel, Renswoude en dan De Klomp toch?albion schreef:Kan ik me voorstellen. Moet ze dat hele stuk langs de snelweg tussen Ederveen en Ede ook of gaat ze binnendoor?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.
Ze had een toernooi. Ze mocht alleen meedoen als ze niet alleen terugkwam. Maar ja...beetje eigewijs hè.
Pubers

aritha schreef:Scherpenzeel, Renswoude en dan De Klomp toch?albion schreef:Kan ik me voorstellen. Moet ze dat hele stuk langs de snelweg tussen Ederveen en Ede ook of gaat ze binnendoor?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.
Ze had een toernooi. Ze mocht alleen meedoen als ze niet alleen terugkwam. Maar ja...beetje eigewijs hè.
Pubers

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
hoelaat en van waar vertrekt ze?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.
kijk maar uit voor lassieLassie schreef:hoelaat en van waar vertrekt ze?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
misschien kunnen mijn man en ik iets voor haar betekenen, wij wilden nog een eindje gaan fietsen.
aritha schreef:Scherpenzeel, Renswoude en dan De Klomp toch?albion schreef:Kan ik me voorstellen. Moet ze dat hele stuk langs de snelweg tussen Ederveen en Ede ook of gaat ze binnendoor?aritha schreef:Aan mijn oudste dochter, die vanavond in haar eentje van Scherpenzeel naar Veenendaal fietst.![]()
VInd ik niet leuk.
Pubers

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan net... een flesje aardbeiensaus viel kapot :s , overal glas....
aan de ijsmachine die draait: straks vers roomijs.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
aan het heerlijke gesprek met Jan en Hetty en zwager van Jan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
fluitje schreef:aan de ijsmachine die draait: straks vers roomijs.
we komen er aaaan......

Aan mijn planning. 

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.