Dat is maar tot een bepaalde leeftijd.hmprff schreef:dat alles in het leven om cijfers lijkt te draaien...
Daarna draait alles om geld. En denk je: wat was die school toch een relaxte tijd.
Dat is maar tot een bepaalde leeftijd.hmprff schreef:dat alles in het leven om cijfers lijkt te draaien...
refo schreef:Dat is maar tot een bepaalde leeftijd.hmprff schreef:dat alles in het leven om cijfers lijkt te draaien...
Daarna draait alles om geld. En denk je: wat was die school toch een relaxte tijd.
by the wayOude Paden schreef:Over medeforummers die hun aversie tegen kerkverbanden op een botte cynische manier tentoonspreiden
(Sorry moest het even kwijt)
MarthaMartha schreef:refo schreef:Dat is maar tot een bepaalde leeftijd.hmprff schreef:dat alles in het leven om cijfers lijkt te draaien...
Wel herkenbaar, maar weet je, al die vakanties waren zo hééééééérlijk!vlinder schreef:MarthaMartha schreef:refo schreef:Dat is maar tot een bepaalde leeftijd.hmprff schreef:dat alles in het leven om cijfers lijkt te draaien...
Daarna draait alles om geld. En denk je: wat was die school toch een relaxte tijd.![]()
![]()
Ik was zo super blij dat ik van school af was! School koste mij zoveel inspanning. Ik ben veel relaxter in mijn werk!