griebel.Ichtus schreef:- jeukende ogen verschrikkelijk zijn........
ja beroerd meid
sterkte!!!
ga naar de dokter..... om druppeltjes
griebel.Ichtus schreef:- jeukende ogen verschrikkelijk zijn........
- ik er nu niet uitzie... heb het ergste oog dichtgeplakt...Ichtus schreef:- jeukende ogen verschrikkelijk zijn........
Thanks.henriët schreef:griebel.Ichtus schreef:- jeukende ogen verschrikkelijk zijn........
ja beroerd meid
sterkte!!!
ga naar de dokter..... om druppeltjes
kan ik alleen maar bevestigenfluitje schreef:Stiekeme contacten best leuk zijn.
Tja wat moet je ermee....MarthaMartha schreef:kan ik alleen maar bevestigenfluitje schreef:Stiekeme contacten best leuk zijn.
Kon je er maar wat mee...Democritus schreef:Tja wat moet je ermee....MarthaMartha schreef:kan ik alleen maar bevestigenfluitje schreef:Stiekeme contacten best leuk zijn.
Nog meer doelen........ volgens klopt het redelijk trouw niet voor je 40 bent.gertje schreef:stel dat als je nieuwe doel demo![]()
tjonge wordt weer zweten voor je, sterkte kerel
Democritus schreef:Nog meer doelen........ volgens klopt het redelijk trouw niet voor je 40 bent.gertje schreef:stel dat als je nieuwe doel demo![]()
tjonge wordt weer zweten voor je, sterkte kerel
Sorry en dat moet je via deze weg kenbaar makenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?
gewoon terugspammenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?
Deed jij dat dan Gijs?Gijs83 schreef:Sorry en dat moet je via deze weg kenbaar makenMariaW schreef:een forummer spamt op mijn hyves...?![]()
![]()