Niets beters te doen?Hendrikus schreef:Vergaderen... er wordt was afvergaderd in dit land. Deze week sowieso 7 vergaderingen

Niets beters te doen?Hendrikus schreef:Vergaderen... er wordt was afvergaderd in dit land. Deze week sowieso 7 vergaderingen
henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed
nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
De leerlingen zitten achter de PC's en ik krijg momenteel even geen vragen....henriët schreef:nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
ssst .
ik zou niet weeeeten waarom niet?
enne, ga aan je werk joh
oh zit je in het onderwijsLuther schreef:De leerlingen zitten achter de PC's en ik krijg momenteel even geen vragen....henriët schreef:nouhouuuuLuther schreef:henriët schreef: vanavond (...) en vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet.
ssst .
ik zou niet weeeeten waarom niet?
enne, ga aan je werk joh
Bovendien gaat nu de bel.
Ja, ik zit in het onderwijs. Lln zitten aan een opdracht te werken en hebben ff niets te vragen. Ik heb verder even niets te doen, vandaar...henriët schreef: oh zit je in het onderwijs![]()
leuk joh
maar maak dat je bij je llng bent en niet op rf..
Madelief, wat zullen we eens zeggen zodat je ook de zon ziet schijnen?madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Luther schreef:Madelief, wat zullen we eens zeggen zodat je ook de zon ziet schijnen?madelief1983 schreef:nog steeds sagarijnig zitten wezen.
Ik zal eens wat leuke smeylies voor je neerplanten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent Chatmoderator geworden. Vrolijk toch??madelief1983 schreef:Heel lief van jullie.
Maar ik geloof dat ik vandaag niet kan lachen!
mwoahLuther schreef:Je bent Chatmoderator geworden. Vrolijk toch??madelief1983 schreef:Heel lief van jullie.
Maar ik geloof dat ik vandaag niet kan lachen!