Heel herkenbaar. Maar ook...hoe de ander, op het juiste moment, iets voor jou mag betekenen. Ik hoop dat je dat ook ervaren hebt.Luther schreef:Ik ben de hele dag aan t verwerken! Het was zo fijn en goed en bijzonder!
En aan hoe je toch eenvoudig iets voor een ander kunt betekenen.
Waar denk jij op dit moment aan?
- Wilma van den Berg
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
ABSOLUUT!!Wilma van den Berg schreef:Heel herkenbaar. Maar ook...hoe de ander, op het juiste moment, iets voor jou mag betekenen. Ik hoop dat je dat ook ervaren hebt.Luther schreef:Ik ben de hele dag aan t verwerken! Het was zo fijn en goed en bijzonder!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Wilma van den Berg
...en de echo duurt eindeloos lang!Luther schreef:ABSOLUUT!!Wilma van den Berg schreef:Heel herkenbaar. Maar ook...hoe de ander, op het juiste moment, iets voor jou mag betekenen. Ik hoop dat je dat ook ervaren hebt.Luther schreef:Ik ben de hele dag aan t verwerken! Het was zo fijn en goed en bijzonder!
Jij hebt een hele scherpe blik!!Wilma van den Berg schreef:...en de echo duurt eindeloos lang!Luther schreef:ABSOLUUT!!Wilma van den Berg schreef:Heel herkenbaar. Maar ook...hoe de ander, op het juiste moment, iets voor jou mag betekenen. Ik hoop dat je dat ook ervaren hebt.Luther schreef:Ik ben de hele dag aan t verwerken! Het was zo fijn en goed en bijzonder!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik weet niet over welk soort besluit het gaat, maar als je zelf maar half twijfelt, zou ik die mail niet sturen, maar een gesprek aanvragen; hetzij in een kerkenraadsvergadering hetzij een bezoek van twee kerkenraadsleden.Zita schreef:aan de inhoud van de mail die ik aan de kerkenraad wil sturen. 't Komt zo betweterig en verwijterig over om te vragen naar een bijbelse motivatie voor een genomen besluit.JolandaOudshoorn schreef:ik aan de inhoud van de mail die ik van de dominee heb gekregen...madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
aan de inhoud van de mail die ik naar dominee heb gestuurd
dat ik duidelijker moet zijn maar dat ik dat niet durf
Aan mijn zieke moeder....
Naar de mens gesproken is ze niet lang meer op deze aarde...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
DIA, heel veel sterkte.
Sterkte, voor beide!madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
Madelief, sterkte, ook van mij. Ik hoop dat je gauw een mail terug krijgt en dan een positieve!Afgewezen schreef:Sterkte, voor beide!madelief1983 schreef:aan de afspraak die ik bij de huisarts heb, dinsdag, voor mijn zoontje.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Sterkte....
Ik denk aan m'n schoonouders+kids die in de dierentuin zijn, en m'n vriend die aan 't werk is..En ik dus alleen in hun huis zit...
Ik denk aan m'n schoonouders+kids die in de dierentuin zijn, en m'n vriend die aan 't werk is..En ik dus alleen in hun huis zit...

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- Wilma van den Berg
-DIA- schreef:Aan mijn zieke moeder....
En ondanks dat we allen weten dat het zeker is dat het ons gezet is om te sterven en daarna het oordeel is het meestal toch zo onverwachts en is en blijft de dood de laatste vijand die teniet gedaan moet worden. Wat een rijkdom dan te weten dat sterven erven is en het eeuwig prijzen voor God is en leven tot Zijn eer. Wat een verschrikking om Hem te ontmoeten zonder een gered hart en een Borg voor onze ziel en schuld. Dia, ik hoop dat het een sterven in troost mag zijn. In alle opzichten, ook voor jou, al het nodige gewenst voor tijd en eeuwigheid!
- JolandaOudshoorn
aan het circus dat zich kerk noemt.....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Heel veel sterkte DIA! Houd ons(of mij) maar op de hoogte!-DIA- schreef:Aan mijn zieke moeder....
dat ik zo dankbaar ben dat Jean ( ondanks ik het niet nodig vond) een boekje kocht.
gebedsgestalten van ds Bakker.
wat ontzettend mooi en leerzaam
gebedsgestalten van ds Bakker.
wat ontzettend mooi en leerzaam
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
dat is een moeilijke gedachte wellicht. weet dat zolang je moeder leeft, zij genadetijd heeft.-DIA- schreef:Aan mijn zieke moeder....
en dat je haar mag opdragen bij de Heere.
Veel komt er op je af, voor haar, voor jezelf, herinneringen.. enz wanneer je dit bericht ontvangt. van harte wil ik je dan ook sterkte wensen en je wijzen op de Heere Die alles in Zich heeft om te ondersteunen.
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....