Wist je dat . . . [11]

Gian

Re: Wist je dat . . . [11]

Bericht door Gian »

..ik voor het eerst, met instemming een stukje van GPPB las?

http://derokendevlaswiek.nl/PERSBERICHT ... _2009.html
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Gian schreef:..ik voor het eerst, met instemming een stukje van GPPB las?

http://derokendevlaswiek.nl/PERSBERICHT ... _2009.html
INderdaad, ik ook.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
*girly*

Bericht door *girly* »

...Droelie gisteravond door de brandnetels is gerold??? :humhihi
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
judith

Bericht door judith »

*girly* schreef:...Droelie gisteravond door de brandnetels is gerold??? :humhihi
:humhihi is dat zo geweldig?? :slurp
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
*girly*

Bericht door *girly* »

judith schreef:
*girly* schreef:...Droelie gisteravond door de brandnetels is gerold??? :humhihi
Voor haar is 't niet geweldig, maar ik vond het gweldig lachwekkend :humhihi
Straf op de zonde voor haar..Ze heeft mij ook ooit keihard uitgelachen toen ík in de brandnetels ging zitten...
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

... sommige mensen het heel lachwekkend vinden als iemand struikelt en naar terechtkomt?
... ik dat nooit heb kunnen begrijpen?
... ik daar zelf een beetje naar van word?
:fi
Rens

Bericht door Rens »

...............Ik schrijf het maar niet op zoals ik het dénk, maar wat een kl*te-provider zeg.....!!!!

Had ik heel netjes een brief geschreven dat ik de maandbedragen van het contract niet meer kan betalen, vragen ze me eerst om kopieën van de loonbeslagleggings-brieven van het UWV., want dan zou het contract zonder verdere kosten voor mij kunnen worden ontbonden.

Dat heb ik netjes gedaan.

Krijg ik vanmiddag een telefoontje van zo'n jonge blaag van Tele2, en die vertelde me dat het gezien de papieren die ik toegestuurd had, niet mogelijk was om én kosteloos tot ontbinding over te gaan, én dat mijn contract nog tot november a.s. dóórloopt.

Kan ik er dan helemáál niet vanaf komen was mijn logische vraag......

Nou meneer, alleen als u het gehele restbedrag t/m november ineens zou betalen.........

Dan breekt je fictieve klomp in 100.000 stukkies....

Dát lukt me natuurlijk voor geen méter....

Nou meneer, er zit dan niets anders op dan het contract uit te dienen. Ik wens u nog een fijne dag!!

Ik héb het wel eens zout gegeten, 3-dubbel zoute drop bijvoorbeeld, maar dat was zoethout hiermee vergeleken!!!!

Als ik ooit in staat ben om nog eens een internetabonnement te nemen, dan ééntje die ik per máánd op kan zeggen.........dat betekent dus NOOOOOOOOOOIIIIITTTTTT meer Tele2, ondanks de supergrote bedrijfszekerheid qua telefoon als internet.

Dussssssssssssss, van arren moede dien ik m'n contract t/m november maar uit.

Één ding scheelt al een hele hoop: in juli loopt de betalingsregeling bij Eneco á 54,75/maand af, én is er een tariefsverlaging in zicht, dus dan heb ik weer ruimte vrij om het contract op een normale manier uit te dienen.

Dus vrienden en vriendinnen.........ik ga weer "vrolijk" (op dit moment ben ik súperpisnijdig op dat Tele2-snotneussie), maar over een uurtje is dat ook weer over....

Gisterenavond was ik overgens zó gigantisch depressief van alles, dan ik in 2 uur tijd een fles Smirnoff-wodka voor 3/4 heb leeggezópen.....

Tja, en tóén moest ik er nog met Puck op uit voor de laatste ronde...........

Ik heb de rit wel 5 keer gereden vrees ik.....ik "was er niet helemaal meer bij" om het maar zachtjes uit de drukken.....

Lag ik om 22.00 uur in m'n hutkoffer, dus ik dacht nog: ik wordt pas morgenmiddag wakker...........

FOUT!!!

Ik was om 03.30 weer kláárwakker, kraakhelder in m'n kop, en vreselijke trek in KOFFIEEEEEEEEE.............én een peuk!

Zo gezegd, zo gedaan........ik heb vanmorgen héél wat sloten koffie achterovergeslagen.....daar was naderhand de gang naar de WC ook wel naar..........het leek wel of ik lék was.........

Nou ja, ik heb het hele pc-gebeuren weer op internet aangesloten (dat had ik al helemaal afgekoppeld met een bijzondere vooruitziende blik, ahum.....)

Ik bén er dus weer, en ik ga in de loop van de avond weer eens beginnen met muziekgadgets bijeen te sprokkelen en te plaatsen.......

Of jullie nou zo blij moeten zijn met mijn onvoorziene (mijnerzijds) terugkeer, dát staat nog te bezien!!

In ieder geval: de gigagroetjesssssssssssssssssss (dat sissen op het eind is van de stoom die nog uit m'n oren opstijgt na het telefoongesprek)

rens
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:... sommige mensen het heel lachwekkend vinden als iemand struikelt en naar terechtkomt?
... ik dat nooit heb kunnen begrijpen?
... ik daar zelf een beetje naar van word?
:fi
Die meent te staan, zie toe dat hij niet valle.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:Gisterenavond was ik overgens zó gigantisch depressief van alles, dan ik in 2 uur tijd een fles Smirnoff-wodka voor 3/4 heb leeggezópen.....
Was dat de eerste alcoholische versnapering sinds je 19e?
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:
Rens schreef:Gisterenavond was ik overgens zó gigantisch depressief van alles, dan ik in 2 uur tijd een fles Smirnoff-wodka voor 3/4 heb leeggezópen.....
klopt........maar ik was zo giga depressief van alles.......ik heb me wel 3 gaten in m'n kraag gezopen....wát zeg ik, ik had geen kraag meer over!!
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Tiberius schreef:
klopt........maar ik was zo giga depressief van alles.......ik heb me wel 3 gaten in m'n kraag gezopen....wát zeg ik, ik had geen kraag meer over!!
Dus nu ben je voorlopig wel eer online?? Gratis??
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
Tiberius schreef:
Dus nu ben je voorlopig wel eer online?? Gratis??
vrienden nemen voorlopig, tot de betalingsregeling met eneco is afgelopen, de betaling van Tele2 op zich....
Moderatorbericht:
albion

Bericht door albion »

judith schreef:
Niks mis mee, het is heel goed voor het bloed zou mijn oma zeggen. Ik werd ook eens een keer geduwd
in de brandnetels, maar mijn oma had geen medelijden.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
*girly*

Bericht door *girly* »

albion schreef:
judith schreef:
Niks mis mee, het is heel goed voor het bloed zou mijn oma zeggen. Ik werd ook eens een keer geduwd
in de brandnetels, maar mijn oma had geen medelijden.
Zal 't dr zeggen! :haha
monique

Bericht door monique »

ik aanstaande woensdag een date heb
en dat ik zo zenuwachtig daarvoor ben
dat dit egt wat gaat worden
:oops
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Gesloten