Wat doen we vandaag? [4]

henriët

Re: Wat doen we vandaag? [4]

Bericht door henriët »

mathilde schreef:
hmprff schreef:
mathilde schreef:
hmprff schreef:examen biologie... :?
Hoe vond je t??
:bobo :bobo
:bobo
heb zeer waarschijnlijk een onvoldoende... :ouin
twas verschrikkelijk...

dacht jij ook dat het kommagetallen waren bij die vraag over HLA?
Ja, idd, en dat was bij ons vraag 1, dus lekker begin :oO
Kheb even gekeken naar verschil tussen compex en normaal, er waren veel overeenkomsten, maar de normale versie was volgens mij korter &dus beter te doen!! :fi
En verder waren het allemaal vragen die nergens op sloegen, waarvan het antwoord niet in leerboeken en niet in Binas terug te vinden was. En dus echt geen inzichtvragen, maar onzinvragen waar je maar wat moest verzinnen.
Kheb 14 klachten ingediend bij LAKS ;)
tjonge meiden, ondanks jullie moeite en klachten, heb ik best wel bewondering hoor voor jullie. zulke moeilijke dingen zeg.. pfft.

he heeeel veel succes nog van de week!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mathilde

Bericht door mathilde »

henriët schreef: tjonge meiden, ondanks jullie moeite en klachten, heb ik best wel bewondering hoor voor jullie. zulke moeilijke dingen zeg.. pfft.

he heeeel veel succes nog van de week!
Wat een fijne reactie!! :love
Bedankt!!!
En het onderschrift klopt ook helemaal: een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos... !!!!!
hmprff

Bericht door hmprff »

mathilde schreef:
hmprff schreef:
mathilde schreef:
hmprff schreef:examen biologie... :?
Hoe vond je t??
:bobo :bobo
:bobo
heb zeer waarschijnlijk een onvoldoende... :ouin
twas verschrikkelijk...

dacht jij ook dat het kommagetallen waren bij die vraag over HLA?
Ja, idd, en dat was bij ons vraag 1, dus lekker begin :oO
Kheb even gekeken naar verschil tussen compex en normaal, er waren veel overeenkomsten, maar de normale versie was volgens mij korter &dus beter te doen!! :fi
En verder waren het allemaal vragen die nergens op sloegen, waarvan het antwoord niet in leerboeken en niet in Binas terug te vinden was. En dus echt geen inzichtvragen, maar onzinvragen waar je maar wat moest verzinnen.
Kheb 14 klachten ingediend bij LAKS ;)
hoe krijg je dat voor elkaar? wat was de snelheid van bloedplasma? ik heb daar A geantwoord...dat was dus fout. Ik kon die snelheid nergens vinden in Binas... :(
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
mathilde

Bericht door mathilde »

hmprff schreef:
hoe krijg je dat voor elkaar? wat was de snelheid van bloedplasma? ik heb daar A geantwoord...dat was dus fout. Ik kon die snelheid nergens vinden in Binas... :(
Een klacht over de lengte van het examen, een onduidelijke vraagstelling, een vraag met teveel rekenwerk, een vraag die heel veel tijd kostte voor 1 punt enzo:P
Die vraag van snelheid van bloedplasma had ik niet! :oO Ik had wel 'Hoelang duurt het bij deze proefpersoon in rust gemiddeld voordat de rode bloedcel terug is in de linkerkamer?' Dat was ongeveer een minuut. Had onze leraar weleens gezegd, maar kon ik dus echt niet uit de gegevens opmaken!! :nonnon

Nu weer leren. Natuurkunde 1. Ik vraag me gewoon af wat ik allemaal voor niets aan het leren ben, want meer dan de helft van de onderwerpen komt echt niet terug :fi

::salut
hmprff

Bericht door hmprff »

mathilde schreef:
hmprff schreef:
Een klacht over de lengte van het examen, een onduidelijke vraagstelling, een vraag met teveel rekenwerk, een vraag die heel veel tijd kostte voor 1 punt enzo:P
Die vraag van snelheid van bloedplasma had ik niet! :oO Ik had wel 'Hoelang duurt het bij deze proefpersoon in rust gemiddeld voordat de rode bloedcel terug is in de linkerkamer?' Dat was ongeveer een minuut. Had onze leraar weleens gezegd, maar kon ik dus echt niet uit de gegevens opmaken!! :nonnon

Nu weer leren. Natuurkunde 1. Ik vraag me gewoon af wat ik allemaal voor niets aan het leren ben, want meer dan de helft van de onderwerpen komt echt niet terug :fi

::salut
dat was dus dezelfde vraag, maar bij ons stond er bij: 'Je mag hierbij aannemen dat de snelheid van de rode bloedcellen hetzelfde is als die van het bloedplasma'.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
mathilde

Bericht door mathilde »

hmprff schreef: dat was dus dezelfde vraag, maar bij ons stond er bij: 'Je mag hierbij aannemen dat de snelheid van de rode bloedcellen hetzelfde is als die van het bloedplasma'.
Oh, bij ons eigenlijk ook, zie ik nu :langue

Ik heb een beter plan, ik ga slapen. Morgenochtend om 6 uur uit bed, dan heb ik nog 5 uur om te leren! Nu doe ik toch niets nuttigs meer :nonnon Sterkte he, morgen!!!!!!

::bye
hmprff

Bericht door hmprff »

mathilde schreef:
hmprff schreef: dat was dus dezelfde vraag, maar bij ons stond er bij: 'Je mag hierbij aannemen dat de snelheid van de rode bloedcellen hetzelfde is als die van het bloedplasma'.
Oh, bij ons eigenlijk ook, zie ik nu :langue

Ik heb een beter plan, ik ga slapen. Morgenochtend om 6 uur uit bed, dan heb ik nog 5 uur om te leren! Nu doe ik toch niets nuttigs meer :nonnon Sterkte he, morgen!!!!!!

::bye
Jij ook! ik ga morgenochtend vroeg naar school, dan leer ik tenminste nog iets.
Mijn doelstelling voor morgen is: een 5!!
mathilde

Bericht door mathilde »

hmprff schreef: Jij ook! ik ga morgenochtend vroeg naar school, dan leer ik tenminste nog iets.
Mijn doelstelling voor morgen is: een 5!!
Ja, ik ook, het eerste! Dus om half acht weg ofzo.. :)
Ik ga voor een 2. Dan sta ik een 4, en dat mag:) Een 5 haal ik niet, en als ik voor een 2 ga kan het alleen maar meevallen! :haha

En nu ga ik echt! :tilt
Lassie

Bericht door Lassie »

OP VAKANTIE :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
albion

Bericht door albion »

Lassie schreef:OP VAKANTIE :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo

alweer???!! Je hebt wel mooi weer. Waar gaan jullie naar toe?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Vandaag was het de bedoeling dat ik keihard zou gaan werken (die van ma ook). Toch zijn we onverwachts nog naar de winkel geweest en heerlijk geshopt samen. En tsja, 't is nog gelukt ook :) . Verder dus van alles opruimen en nu super hard werken om 'de schade in te halen'.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Het is hier heerlijk weer.
Vanmorgen op de fiets boodschappen gedaan, nu is er een vriendje aan het spelen en heb ik voor de kinderen een mooie tent gemaakt.
Verder ben ik afwisselend bezig het een notule en een verhaal dat ik zondag mag vertellen.
en tussendoor even op RF kijken. :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
*girly*

Bericht door *girly* »

vanmorgen heerlijk uitgeslapen, en wakker worden in 'n stralende zon! Heeeerlijk!
daarna lekker ontbeten met m'n zwagertjes en schoonzusje
verdre wat gerommeld
en ben net thuis gebracht
zometeen ga ik nog even zien hoe ik aan eten kom, naar de supermarkt lopen lukt me denk ik niet, en dr is niks eetbaars in huis geloof ik :oO
ik hóóp dat er vanavond nog ff iemand komt koffie drinken, anders ga ik met planten smijten geloof ik :haha
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer :oops
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:werken, eten, tas inpakken, vergadering jeugdwerk, naar lieve forummer :oops
gezellig!! ik zet de koffie alvast klaar :haha
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten