JolandaOudshoorn schreef:boodschappen, verjaardag, bezoekje brengen (meerdere zefs) stukkie rijden, rommelmarkt (misschien) en niet perse in deze volgorde
jij bent veel van plan
ik doe t rustig aan vandaag...
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
-
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
ik heb vanmorgen eerst gelezen: Erfenis van Rose - Kirsten Heitzmann
nu ben ik even achter de comp.
En vanmiddag ga ik maar eerst nakijken en voorbereiden.
Verder weet ik het nog niet....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn schreef:boodschappen, verjaardag, bezoekje brengen (meerdere zefs) stukkie rijden, rommelmarkt (misschien) en niet perse in deze volgorde
jij bent veel van plan
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
-
jij bent veel van plan
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
- leren
-
mmm, volgens mij heb ik jou vanmiddag niet zien leren
vandaag met mijn moeder en dochter geshopt in den haag:)
mijn moeder wilde me iets geven nl een zomerjas..
nu ja, dat is natuurlijk wel heel erg leuk, dus dit aanbod nam ik aan.
en ja, van t een komt t ander,
we zijn leuk geslaagd:)
Oh ja, Jetje werd nog even omgeroepen in een winkel, zat ergens te spelen, wilde dat tegen mij zeggen,maar zag me al niet meer, dus ze bedacht zich niet, ging naar een winkelmevrouw en liet zich omroepen:)
We gingen ook nog een stuk met de trein en tram, die trein, dat ging nog wel, maar zittend/ rollend en schommelend in de tram, bedacht ik eerst of we toch niet in de metro zaten.
Maar dat was het niet, alleen gingen we ipv naar het centrum van den haag naar Zoetermeer, dus ja, volgende halte eruit en maar weer terug.
enfin,
na van alles beleefd en gezien te hebben, van trieste mensen in de trein, tot waterende man bij een gebouw,
nu even lekker op de bank.
Trouwens, hier op rf is t ook niet stil geweest zeg vandaag..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ben van 10 tot 1 in Amersfoort wezen zingen. Toen weer 1.5 uur in de auto richting huis, bij een vriendin filmpje gekeken. Naar huis gegaan, op de bank in slaap gevallen, gegeten, verder geslapen, toen is m'n vriendin nog ff langs geweest.. En nu nog een btje relaxen..
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».