Nou, dat merken we bij jou nog niet echt.Rens schreef:tja, voor je er erg in hebt, heb je er alweer tabak van.....aritha schreef:Ik het leuk vind om weer wat berichtjes te plaatsen?
Voor zo lang als het duurt...
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
- MarthaMartha
als je een hekel hebt aan zwart wel jafreek schreef:yep, helemaal goed. Ik vind het bij nader inzien wel een beetje griezelig om te zien, al dat zwart. Is ie aanstootgevend?albion schreef:Wat een aparte avatar en wat mag dat dan wel voorstellen?freek schreef:Heeft dat te maken met je positie als forummer van het jaar?helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
Ik zie het al: Alpha en Oméga zeker?

het is een wat duister uitziend plaatje.....
maar de symbolen hebben een prachtige betekenis!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Avi schreef:Het is leuker om een vol getal te hebben toch!helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
Zal ik er nog 9 sturen?
heb ik van jou ooit 1 pb gehad

huhu, van jou was er geeneen bijhenriët schreef:dat kan ook niet anders na je eerlijke postings en ja, daarbij..helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
naar zo n lief persoon is het toch ook gewoon fijn een pb te sturen..!!

Nee, dat weet ik wel. Ik bedoel niet dat er er nog een paar zal sturen maar : Zal ik dat getal nog even volmaken voor je.helma schreef:Avi schreef:Het is leuker om een vol getal te hebben toch!helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
Zal ik er nog 9 sturen?
heb ik van jou ooit 1 pb gehad
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Dat ik vandaag nog geen pb heb gehad

- Wilma van den Berg
Zo je bent wel heel verdrietig. Verwacht je iets speciaals?Gijs83 schreef:Dat ik vandaag nog geen pb heb gehad![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
... ik auto geen warm welkom meer kon wensen?
... en ik nog wel zo'n goede raad voor hem had?
... hij deze nu ook niet krijgt?
... en ik nog wel zo'n goede raad voor hem had?
... hij deze nu ook niet krijgt?
Nee hoor, maar je moet dit topic maar eens goed doorlezen. Ik zeg dit n.a.v. het 'pb-verhaal'!Wilma van den Berg schreef:Zo je bent wel heel verdrietig. Verwacht je iets speciaals?Gijs83 schreef:Dat ik vandaag nog geen pb heb gehad![]()
- JolandaOudshoorn
ik nog maar 2.....Gijs83 schreef:Dat ik vandaag nog geen pb heb gehad![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tiberius schreef:Voor je het weet is het vol gepist met azijn.Afgewezen schreef:M'n glaasje staat al onder het scherm...henriët schreef:overigens die wijn vorige week was best lekker he.. was een heel leuk etiket..
met een roos erop, dus best bijzonder dat jij er een glaasje uit kreeg.. hihi...
kzit te denken, eigenlijk zijn er best veel rf ers die ik daar een glaasje van zou willen geven:)

...ik overweeg om volgend cursusjaar CGO A te gaan doen
...weet iemand of dit goed te combineren is met je studie?
...en hoeveel tijd je daar ongeveer aan kwijt bent?
...weet iemand of dit goed te combineren is met je studie?
...en hoeveel tijd je daar ongeveer aan kwijt bent?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
....ik ontzettend verdrietig, verbaasd en weet-ik-veel-wat ben, er niet van kan slapen
....dit te maken heeft met mensen waar ik veel om geef
....zij willen trouwen en dit problemen geeft bij de ouders van één van hen
....omdat hij nu GG is(of GGinN, dat weet ik niet zeker) en na het huwelijk de bedoeling is dat hij overgaat naar een zéér behoudende en bezwaarde PKN
....er letterlijk woorden worden gebruikt als 'God verloochenen'...
....ik niet in de discussie kan/mag deelnemen omdat ik niet verbonden ben aan een reformatorische kerk en er uit mijn mond dus 'niets goeds' kan komen (letterlijk gezegd)
....ik me afvraag of er iemand is die me dit kan uitleggen????
....ik er nu over ophou, omdat ik naast mijn verdriet nu ook een enorme boosheid voel opkomen
....ik de hond uit ga laten om frisse lucht te pakken
....ik het ff niet meer weet allemaal........

....omdat hij nu GG is(of GGinN, dat weet ik niet zeker) en na het huwelijk de bedoeling is dat hij overgaat naar een zéér behoudende en bezwaarde PKN
....ik niet in de discussie kan/mag deelnemen omdat ik niet verbonden ben aan een reformatorische kerk en er uit mijn mond dus 'niets goeds' kan komen (letterlijk gezegd)
....ik er nu over ophou, omdat ik naast mijn verdriet nu ook een enorme boosheid voel opkomen

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
zo'n soort geval hebben wij gisteren ook mee gemaakt. Heel triest allemaal.
Ik kan je hier helaas geen antwoord op geven.
Ik kan je hier helaas geen antwoord op geven.
Herkenbaar; in mijn directe omgeving gebeurde zoiets toen men overging van GGin naar GGKippetje schreef:....ik ontzettend verdrietig, verbaasd en weet-ik-veel-wat ben, er niet van kan slapen