Kan je lerenhenriët schreef:
Helaas kan ik geen engels...

Kan je lerenhenriët schreef:
Helaas kan ik geen engels...
Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.albion schreef:Kan je lerenhenriët schreef:
Helaas kan ik geen engels...![]()
En Engelse boeken lezen is heel leerzaam.
Ik lees ze liever in t Engels. Die stichtelijke boeken zijn dan namelijk veel goedkoperGijs83 schreef:Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.albion schreef:Kan je lerenhenriët schreef:
mijn ervaring is dat je het juist beter volgt als je het in het Engels leest, omdat je er dan continu écht je aandacht bij moet hebben. (het gaat wel een heel stuk trager dan een boek in het Nederlands)Gijs83 schreef:Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.albion schreef:Kan je lerenhenriët schreef:
Maar begrijp je het dan ook echt?hmprff schreef:mijn ervaring is dat je het juist beter volgt als je het in het Engels leest, omdat je er dan continu écht je aandacht bij moet hebben. (het gaat wel een heel stuk trager dan een boek in het Nederlands)Gijs83 schreef:Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.albion schreef:Kan je lerenhenriët schreef:
klopt ja, dat was ook ooit mijn motief om engels te gaan leren lezen. Gewoon met kinderboekjes beginnenfreek schreef:Ik lees ze liever in t Engels. Die stichtelijke boeken zijn dan namelijk veel goedkoperGijs83 schreef:
Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.
dat laatste vind ik ook juist een voordeel, anders heb ik een boek zo snel uit....hmprff schreef:mijn ervaring is dat je het juist beter volgt als je het in het Engels leest, omdat je er dan continu écht je aandacht bij moet hebben. (het gaat wel een heel stuk trager dan een boek in het Nederlands)
haha, herkenbaar. Van een engels boek geniet je dus meer!helma schreef:klopt ja, dat was ook ooit mijn motief om engels te gaan leren lezen. Gewoon met kinderboekjes beginnenfreek schreef:Ik lees ze liever in t Engels. Die stichtelijke boeken zijn dan namelijk veel goedkoperGijs83 schreef:
Toch zou ik een stichtelijk boek niet in het Engels lezen. Ik volg het dan toch niet echt. Ik zou het toch liever in het Nederlands lezen.
dat laatste vind ik ook juist een voordeel, anders heb ik een boek zo snel uit....hmprff schreef:mijn ervaring is dat je het juist beter volgt als je het in het Engels leest, omdat je er dan continu écht je aandacht bij moet hebben. (het gaat wel een heel stuk trager dan een boek in het Nederlands)
Zeker weten.JolandaOudshoorn schreef:haha, herkenbaar. Van een engels boek geniet je dus meer!helma schreef:
klopt ja, dat was ook ooit mijn motief om engels te gaan leren lezen. Gewoon met kinderboekjes beginnen
Avi schreef:Op dit moment heb ik twee boeken binnen handbereik.![]()
Eén voor als ik moe ben:![]()
Eén voor als ik kan nadenken