Sterkte. Ik wens je Gods troost en liefde toe. En een knuffel van mij, meer kan ik niet doen.henriët schreef:ik er opeens even heeelemaal doorheen zit.....
*hug*
Sterkte. Ik wens je Gods troost en liefde toe. En een knuffel van mij, meer kan ik niet doen.henriët schreef:ik er opeens even heeelemaal doorheen zit.....
Sterkte schat! het is herkenbaar. En dan troost het mij dat werkelijk alles in de handen van mijn Vader ligt!henriët schreef:ik er opeens even heeelemaal doorheen zit.....
henriët schreef:ik er opeens even heeelemaal doorheen zit.....
wow!! gefeliciteerd! En een heel fijne tijd toegewenst!!fluitje schreef:ik nu echt een schoonvader geworden ben?
Ze heeft 'ja' gezegd en de ring omgedaan.
inderdaad een bijzonder moment...en een bijzondere dienstWilma van den Berg schreef:...terwijl ik het niet verwacht had ik een RF'ster ontmoette: Helma (en gezin), fijn jullie ontmoet te hebben op een bijzonder moment
JolandaOudshoorn schreef:wow!! gefeliciteerd! En een heel fijne tijd toegewenst!!fluitje schreef:ik nu echt een schoonvader geworden ben?
Ze heeft 'ja' gezegd en de ring omgedaan.
Ik denk dat ze het droog heeft gehouden!judith schreef:...ik toch zo hoop dat het NIET gaat regenen.
lijkt me niet echt geweldig, kletsnat op school zitten, en dan óók nog een examen maken.
Inderdaad, gelukkig! Examen nu voorbij, morgen weer. Het was pittig. Ik hoop dat ik het haal.Gijs83 schreef:Ik denk dat ze het droog heeft gehouden!judith schreef:...ik toch zo hoop dat het NIET gaat regenen.
lijkt me niet echt geweldig, kletsnat op school zitten, en dan óók nog een examen maken.
JolandaOudshoorn schreef:.. er iemand een irritante, bijdehandte bui heeft