....en opnieuw zoveel mooie en bijzondere geschenken (waaronder veel boeken, een CD, een speciale boekenlegger, kaarten) en de band die er met mensen mag zijn...Wilma van den Berg schreef:Een bijzondere 'verrassing': een mooie, indrukwekkende kaart en drie boeken
- De apostel der heidenen, de zendingsreizen van Paulus, ds. J. J. van Eckeveld
- Ons Avondmaalsformulier, ds. C. Harinck
- Mijn boog heb ik gegeven, ds. B. van der Heiden
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- Wilma van den Berg
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Tja.. vorig jaar augustus kreeg ik een boete van 15 euro..Gijs83 schreef:Wat heb je nu weer misdaanDroelie schreef:Een aangetekende gerechtelijke brief van het CJIB......
TOen kreeg ik later een 1e aanmaning.. 30 euro.. Ik dacht namelijk echt dat ik die eerste betaald had.
Ik raakte die 1e aanmaning kwijt, vond em weer, en heb em toen gelijk betaald (was al wel na de vervaldatum) 2 dagen daarna kreeg ik de 2e aanmaning van 45 euro.. Die heb ik dus niet betaald.
Nu kreeg ik dus een aangetekende brief over het verschil van 15 euro.. + invorderingskosten van 19 euro.... Deze x gaan ze het automatisch afschrijven. Ik kan er nog mee naar de kanton rechter gaan.. Maar of dat nu echt nut heeft....

Wat een gezeur zeg om je op die manier 'aan het lijntje' te houden! Pure bureaucratie! Is in dit geval toch ook verloren geld om iemand te laten voorkomen! Beetje zot hoor!Droelie schreef:Tja.. vorig jaar augustus kreeg ik een boete van 15 euro..Gijs83 schreef:Wat heb je nu weer misdaanDroelie schreef:Een aangetekende gerechtelijke brief van het CJIB......
TOen kreeg ik later een 1e aanmaning.. 30 euro.. Ik dacht namelijk echt dat ik die eerste betaald had.
Ik raakte die 1e aanmaning kwijt, vond em weer, en heb em toen gelijk betaald (was al wel na de vervaldatum) 2 dagen daarna kreeg ik de 2e aanmaning van 45 euro.. Die heb ik dus niet betaald.
Nu kreeg ik dus een aangetekende brief over het verschil van 15 euro.. + invorderingskosten van 19 euro.... Deze x gaan ze het automatisch afschrijven. Ik kan er nog mee naar de kanton rechter gaan.. Maar of dat nu echt nut heeft....
Heeft het geen zin om even te bellen om uit te leggen dat hun tweede aanmaning jouw betaling gekruist heeft? Soms zijn ze dan heel coulant, al heb ik nog geen ervaring met het niet-betalen bij het CJIBGijs83 schreef:Wat een gezeur zeg om je op die manier 'aan het lijntje' te houden! Pure bureaucratie! Is in dit geval toch ook verloren geld om iemand te laten voorkomen! Beetje zot hoor!Droelie schreef:Tja.. vorig jaar augustus kreeg ik een boete van 15 euro..Gijs83 schreef:Wat heb je nu weer misdaanDroelie schreef:Een aangetekende gerechtelijke brief van het CJIB......
Nou bij mij dus niet. Ik ben het ook een keer vergeten, en toen ik betaalde kreeg ik een dag later de 2e aanmaning. Ik heb er over gebeld, maar nee, ik moest betalen.Zita schreef:
Heeft het geen zin om even te bellen om uit te leggen dat hun tweede aanmaning jouw betaling gekruist heeft? Soms zijn ze dan heel coulant, al heb ik nog geen ervaring met het niet-betalen bij het CJIB

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Waarschijnlijk zullen ze iets zeggen van: Je hebt pas na het termijn betaald dus gewoon te laat....albion schreef:Nou bij mij dus niet. Ik ben het ook een keer vergeten, en toen ik betaalde kreeg ik een dag later de 2e aanmaning. Ik heb er over gebeld, maar nee, ik moest betalen.Zita schreef:
Heeft het geen zin om even te bellen om uit te leggen dat hun tweede aanmaning jouw betaling gekruist heeft? Soms zijn ze dan heel coulant, al heb ik nog geen ervaring met het niet-betalen bij het CJIB

Ik had vorige week helemaal iets geks. Kreeg een aanmaning voor een rekening van een boekje dat ik in december 2007, tweedehands, gekocht heb. 't Boekje was slechts 4 euro plus verzendkosten. Heeeel belachelijk om zo laat pas een aanmaning te sturen.
weet je wat ik belachelijk vindt? Per 1 februari ben ik gestopt bij de thuiszorg 3 maanden ervoor heb ik ontslag in gediend. Drie weken terug kreeg ik een brief van de thuiszorg dat ze mij te veel hebben uitbetaald (7 euro). Of ik dat terug wilde storten. Een week later krijg ik weer een brief, een loonstrookje, waarop stond dat ik nog vakantiegeld kreeg........ Snap je dat?
had je nog weer gelukLassie schreef:weet je wat ik belachelijk vindt? Per 1 februari ben ik gestopt bij de thuiszorg 3 maanden ervoor heb ik ontslag in gediend. Drie weken terug kreeg ik een brief van de thuiszorg dat ze mij te veel hebben uitbetaald (7 euro). Of ik dat terug wilde storten. Een week later krijg ik weer een brief, een loonstrookje, waarop stond dat ik nog vakantiegeld kreeg........ Snap je dat?

Ja, hoor. Maar ik kan het niet uitleggen.Lassie schreef:weet je wat ik belachelijk vindt? Per 1 februari ben ik gestopt bij de thuiszorg 3 maanden ervoor heb ik ontslag in gediend. Drie weken terug kreeg ik een brief van de thuiszorg dat ze mij te veel hebben uitbetaald (7 euro). Of ik dat terug wilde storten. Een week later krijg ik weer een brief, een loonstrookje, waarop stond dat ik nog vakantiegeld kreeg........ Snap je dat?
Denk je ook om je saldo vrije dagen + vakantiegeld over je vrije dagen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
een moeilijk telefoontje.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat halve trottoirtegels en ja, hoe noem je dat.
stenen gevallen in een 8-vorm die je kan stapelen of naast elkaar kan zetten.
Gewoon uit de puinbak bij de vuilstort.
Bracht een behoorlijk gewicht weg maar kwam met meer gewicht terug.
stenen gevallen in een 8-vorm die je kan stapelen of naast elkaar kan zetten.
Gewoon uit de puinbak bij de vuilstort.
Bracht een behoorlijk gewicht weg maar kwam met meer gewicht terug.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ach tsja.... vorig jaar hebben ze zoiets ook gedaan. K heb niks terug betaald. Heb er nooit meer wat van gehoord.refo schreef:Ja, hoor. Maar ik kan het niet uitleggen.Lassie schreef:weet je wat ik belachelijk vindt? Per 1 februari ben ik gestopt bij de thuiszorg 3 maanden ervoor heb ik ontslag in gediend. Drie weken terug kreeg ik een brief van de thuiszorg dat ze mij te veel hebben uitbetaald (7 euro). Of ik dat terug wilde storten. Een week later krijg ik weer een brief, een loonstrookje, waarop stond dat ik nog vakantiegeld kreeg........ Snap je dat?
Denk je ook om je saldo vrije dagen + vakantiegeld over je vrije dagen?
En over dat laatste? ach daar ga ik niet een telefoontje aan wagen (voor je de juiste persoon aan de telefoon heb daar).
1 Gb aan koor- en opwekkingmuziek op mijn PDA.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
Een zwarte riem, verschillende kaarten, een geslepen brillenglas en wat cadeautjes die ik deze week graag zou willen halen (ik loop dus wat voor bij de planning
)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!