Haha, als je dat geproeft hebt drink je het welGijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier

Haha, als je dat geproeft hebt drink je het welGijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
Lassie schreef: een leuke grote pland zonder mand
Als het aan Ds.Reinders zijn ze dom, maar dat betwijfel ik. Ik val trouwens niet onder de categorie: 'blond'!refo schreef:Dubbel dom? En wat is een blonde tukkerse postbode?Gijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
ik welGijs83 schreef:Als het aan Ds.Reinders zijn ze dom, maar dat betwijfel ik. Ik val trouwens niet onder de categorie: 'blond'!refo schreef:Dubbel dom? En wat is een blonde tukkerse postbode?Gijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
tsja... het moest in dicht vorm.....helma schreef:Lassie schreef: een leuke grote pland zonder mand
Bij mij een zere keel. Overigens al sinds zaterdag, maar de laatste paar dagen soms best pijnlijk. Daarom heb ik vanmorgen de fysiotherapie ook maar afgezegd en ga ik vanavond niet naar de verjaardag van mijn kameraad. Daardoor miste ik al de Bijbellezing van Ds.D.de Wit. Gisteravond heb ik Ds.A.Schot beluisterd via internet, dat ging over het 'grote avondmaal'. Ik denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!Droelie schreef:Een kriebelende neus...
Ik heb ds de Wit vanavond ook gemist, maar de oorzaak was dat onze oude predikantGijs83 schreef:Bij mij een zere keel. Overigens al sinds zaterdag, maar de laatste paar dagen soms best pijnlijk. Daarom heb ik vanmorgen de fysiotherapie ook maar afgezegd en ga ik vanavond niet naar de verjaardag van mijn kameraad. Daardoor miste ik al de Bijbellezing van Ds.D.de Wit. Gisteravond heb ik Ds.A.Schot beluisterd via internet, dat ging over het 'grote avondmaal'. Ik denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!Droelie schreef:Een kriebelende neus...
Zozo, heeft Icelandsave uitgekeerd?Lassie schreef:een babybadje
In deze omstandigheden lijkt me dat verstandiger dan van blauwe glijbaantjes glijden. Stel je voor, een glijdende postbode, dan komen we wel erg letterlijk op het hellend vlakGijs83 schreef:k denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!
Hendrikus schreef:In deze omstandigheden lijkt me dat verstandiger dan van blauwe glijbaantjes glijden. Stel je voor, een glijdende postbode, dan komen we wel erg letterlijk op het hellend vlakGijs83 schreef:k denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!