Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef:Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatischfreek schreef:Duurt het bij jullie ook zo lang om foto's te downloaden? Zelfs als ik ze verklein naar 50 kb duurt het nog minstens een kwartier.
wie zit er op hyves?
Re: wie zit er op hyves?
freek, vroeger kon je 'wat anders' ook zonder computer doen.freek schreef:Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef:Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatischfreek schreef:Duurt het bij jullie ook zo lang om foto's te downloaden? Zelfs als ik ze verklein naar 50 kb duurt het nog minstens een kwartier.
Jongere schreef:freek, vroeger kon je 'wat anders' ook zonder computer doen.freek schreef:Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef:Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatischfreek schreef:Duurt het bij jullie ook zo lang om foto's te downloaden? Zelfs als ik ze verklein naar 50 kb duurt het nog minstens een kwartier.
Ja jongen, maar vroegah was alles beter.
bij mij gaat het uploaden van foto's behóórlijk snel, binnen een minuut is de upload gebeurd.freek schreef:Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef:Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatischfreek schreef:Duurt het bij jullie ook zo lang om foto's te downloaden? Zelfs als ik ze verklein naar 50 kb duurt het nog minstens een kwartier.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Fijn dat Freek dat weet!Rens schreef:bij mij gaat het uploaden van foto's behóórlijk snel, binnen een minuut is de upload gebeurd.freek schreef:Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef:Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatischfreek schreef:Duurt het bij jullie ook zo lang om foto's te downloaden? Zelfs als ik ze verklein naar 50 kb duurt het nog minstens een kwartier.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Fijn dat Freek dat weet!Rens schreef:bij mij gaat het uploaden van foto's behóórlijk snel, binnen een minuut is de upload gebeurd.freek schreef:Nee, want dan is ie gelijk zoooo traagalbion schreef: Geduld is een schone zaak, ga je toch lekker wat anders doen? Dat downloaden gaat toch automatisch