Zozo! Ernstige zakenfluitje schreef:- 14 overuren afgelopen dagen

Zozo! Ernstige zakenfluitje schreef:- 14 overuren afgelopen dagen
gratis bij een gratis abonnement op Protestants Nederland? Ik heb tenminste nooit een factuur van die lieden ontvangen...albion schreef:We hebben allemaal een boek gekregen:
Johannes Calvijn - zijn leven, zijn werk (Willem Balke, Jan C. Klok, Willem van 't Spijker)
Nee we kregen het van de 'baas' (ca. 300 collega's)Zita schreef:gratis bij een gratis abonnement op Protestants Nederland? Ik heb tenminste nooit een factuur van die lieden ontvangen...albion schreef:We hebben allemaal een boek gekregen:
Johannes Calvijn - zijn leven, zijn werk (Willem Balke, Jan C. Klok, Willem van 't Spijker)
MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)
C1000Lassie schreef:MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)
WAAAAAR.... *die wil ik ook*
MarthaMartha schreef:C1000Lassie schreef:MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)
helma schreef:MarthaMartha schreef:C1000Lassie schreef:MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)
dan ben je bij de verkeerde geweest
bij de andere C1000 op het dorp was al het paaschocola halve prijs![]()
buit: 1 kilo
Gesquashed?Droelie schreef:een gevoelige plek op mn knie
Nu Pasen voorbij is mag het.MarthaMartha schreef:twee zakken paaseitjes van witte chocolade..... (nu 35 % korting)