Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
- Bonny
- Contacteer:
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Nee, dit was het eertse kertspakket wat ik ooit gekregen heb. Best een leuk idee.
The Groom's still waiting at the altar
- Wilma van den Berg
Om het te bewaren of het kerstpakket op zich?Bonny schreef:Nee, dit was het eertse kertspakket wat ik ooit gekregen heb. Best een leuk idee.

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Bonny
- Contacteer:
Nee, gewoon het idee. En zo langzamerhand het maar een beetje opmaken.Wilma van den Berg schreef:Om het te bewaren of het kerstpakket op zich?Bonny schreef:Nee, dit was het eertse kertspakket wat ik ooit gekregen heb. Best een leuk idee.
The Groom's still waiting at the altar
Een lekkere uitsmijter met spek gegeten vanavond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Het paasstamppotje uit de nieuwste Allerhande (stamppot met tuinbonen, veldsla, aardappels, knapperig gebakken hamrepen en een beetje tijm). Wel lekker, alleen kun je beter een eetlepel tijm nemen in plaats van een theelepel. En ik hoop er ooit achter te komen hoe je ham in vijf minuten knapperig kunt bakken.
die ham, wordt daar echte ham mee bedoeld, of hamlappen.. want dat verschilt wel, een hamlapje kan je zo knapperig krijgen nl..Zita schreef:Het paasstamppotje uit de nieuwste Allerhande (stamppot met tuinbonen, veldsla, aardappels, knapperig gebakken hamrepen en een beetje tijm). Wel lekker, alleen kun je beter een eetlepel tijm nemen in plaats van een theelepel. En ik hoop er ooit achter te komen hoe je ham in vijf minuten knapperig kunt bakken.
( heb de nieuwste allerhande nog niet, dus kan niet kijken hoe of wat..)
t klinkt verder wel goed!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
gewone boterhamham. En ik vergat de ui te vermelden. Maar t was lekker.henriët schreef:die ham, wordt daar echte ham mee bedoeld, of hamlappen.. want dat verschilt wel, een hamlapje kan je zo knapperig krijgen nl..Zita schreef:Het paasstamppotje uit de nieuwste Allerhande (stamppot met tuinbonen, veldsla, aardappels, knapperig gebakken hamrepen en een beetje tijm). Wel lekker, alleen kun je beter een eetlepel tijm nemen in plaats van een theelepel. En ik hoop er ooit achter te komen hoe je ham in vijf minuten knapperig kunt bakken.
ok, op hoog vuur 'roerbakken' lukt t dan niet om knapperig korstje te krijgen, boter/ olie even goed heet laten zijn en dan ham erin. leuk om uitteproberen.Zita schreef:gewone boterhamham. En ik vergat de ui te vermelden. Maar t was lekker.henriët schreef:die ham, wordt daar echte ham mee bedoeld, of hamlappen.. want dat verschilt wel, een hamlapje kan je zo knapperig krijgen nl..Zita schreef:Het paasstamppotje uit de nieuwste Allerhande (stamppot met tuinbonen, veldsla, aardappels, knapperig gebakken hamrepen en een beetje tijm). Wel lekker, alleen kun je beter een eetlepel tijm nemen in plaats van een theelepel. En ik hoop er ooit achter te komen hoe je ham in vijf minuten knapperig kunt bakken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
de ham als het ware frituren...henriët schreef:ok, op hoog vuur 'roerbakken' lukt t dan niet om knapperig korstje te krijgen, boter/ olie even goed heet laten zijn en dan ham erin. leuk om uitteproberen.Zita schreef:gewone boterhamham. En ik vergat de ui te vermelden. Maar t was lekker.henriët schreef:die ham, wordt daar echte ham mee bedoeld, of hamlappen.. want dat verschilt wel, een hamlapje kan je zo knapperig krijgen nl..Zita schreef:Het paasstamppotje uit de nieuwste Allerhande (stamppot met tuinbonen, veldsla, aardappels, knapperig gebakken hamrepen en een beetje tijm). Wel lekker, alleen kun je beter een eetlepel tijm nemen in plaats van een theelepel. En ik hoop er ooit achter te komen hoe je ham in vijf minuten knapperig kunt bakken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een pannenkoek in de Oude Muntkleder.
moest je nu weer zo lang wachten als de vorige keer?Lassie schreef:een pannenkoek in de Oude Muntkleder.
~~Soli Deo Gloria~~
we moeten er nog naar toe. 

o, dus nu ga je extra vroeg, gezien de ervaring van toen?Lassie schreef:we moeten er nog naar toe.
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:o, dus nu ga je extra vroeg, gezien de ervaring van toen?Lassie schreef:we moeten er nog naar toe.

dat vroeg zijn had een andere reden...

vanavond lekker makkelijk gedaan
had echt geen puf meer om te koken
bakken bami gekocht bij de Aldi...
een grote bak sla erbijgemaakt met komkommer, ei e.d. en satehstokjes erbij
voilà; gado gado
best lekker
had echt geen puf meer om te koken
bakken bami gekocht bij de Aldi...
een grote bak sla erbijgemaakt met komkommer, ei e.d. en satehstokjes erbij
voilà; gado gado
best lekker