albion schreef:op zoek gaan naar een goed adres van neurofeedback
vanavond op visite
even nog wat breien (Jemima de gans).
en om twee uur terug naar school
Heb ze bij jullie nog paasvakantie?helma schreef:de kleintjes hebben al vakantie...
vanmorgen komt mijn zus strijken
vanmiddag heb ik het kinderfeestje van m'n jongste
ik ga bloempotjes beschilderen met ze en dan vullen met paaseitjes
heb in april nog 2 kinderen jarig
ik moest vanmorgen met mijn zoon. arme hijzusterelly schreef:Met onze dochter naar de tandarts
Ach, weet je hoewel ik het heel niet fijn vind om naar de tandarts te gaan, brrr ga ik toch liever voor mezelf dan dat mijn dochter moet gaan, ik heb bij voorbaat met haar te doenJolandaOudshoorn schreef:ik moest vanmorgen met mijn zoon. arme hijzusterelly schreef:Met onze dochter naar de tandarts
Weet je, ik heb precies hetzelfde. Zeker nu hij een redelijke gevoelige behandeling moest ondergaan.zusterelly schreef:Ach, weet je hoewel ik het heel niet fijn vind om naar de tandarts te gaan, brrr ga ik toch liever voor mezelf dan dat mijn dochter moet gaan, ik heb bij voorbaat met haar te doenJolandaOudshoorn schreef:ik moest vanmorgen met mijn zoon. arme hijzusterelly schreef:Met onze dochter naar de tandarts
ja ze zijn TOP op die lft!!! heeeerlijk!helma schreef:t feestje achter de rug...hondsmoe![]()
maar ze waren vreselijk lief!!! Schatjes als ze 4 á 5 jaar zijn![]()
en ze hebben leuk geverfd. Daarna cakejes versierd en toen nog een paaswerkje gemaakt
maar je bent gewoon drieëneenhalf uur constant in touw