Waar word jij blij van?
- Wilma van den Berg
Re: Waar word jij blij van?
Kop op meid!Lassie schreef:![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
jaja... foto's volgen nog....Wilma van den Berg schreef:Je laat het ons toch wel even zien?MarthaMartha schreef:van mijn tuin die nu echt bijna klaar is en zóóóóóó mooi wordt!!!
en iedereen is hier gewoon ook welkom natuurlijk!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat ik vanavond een gesprek mocht hebben met een mens die de Heere van harte vreest.
In alle eenvoud het bewonderen het werk van Christus voor Zijn Vader, om ellendigen verlossing te schenken.
In alle eenvoud het bewonderen het werk van Christus voor Zijn Vader, om ellendigen verlossing te schenken.
dat je daar je blijdschap in mag vinden Jan!jvdg schreef:Dat ik vanavond een gesprek mocht hebben met een mens die de Heere van harte vreest.
Hij is gewillig.. voor ellendigen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
van jullie allemaal 
MarthaMartha schreef:van jullie allemaal
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Leuk, ik wacht af!MarthaMartha schreef:jaja... foto's volgen nog....Wilma van den Berg schreef:Je laat het ons toch wel even zien?MarthaMartha schreef:van mijn tuin die nu echt bijna klaar is en zóóóóóó mooi wordt!!!
en iedereen is hier gewoon ook welkom natuurlijk!!!
Van mijn hoofdpijn
Maargoed, zal wel weer over gaan, vanmorgen ook al een apsrine ingenomen, of die dingen helpen, is me altijd nog een vraag geweest.
.....
Maargoed, ik wordt wel blij van het weer, nog een fietstochtje naar huis van 3 kwartier, mischien wordt ik daar ook nog wel blijer van!
He, mensen, geniet van de zon.

Maargoed, zal wel weer over gaan, vanmorgen ook al een apsrine ingenomen, of die dingen helpen, is me altijd nog een vraag geweest.
Maargoed, ik wordt wel blij van het weer, nog een fietstochtje naar huis van 3 kwartier, mischien wordt ik daar ook nog wel blijer van!
He, mensen, geniet van de zon.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik denk zo, dat Henriët als 1e op de stoep staat gevolgd door MMJolandaOudshoorn schreef:van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)
- Wilma van den Berg
Dan wordt het daar echt een buurt met hangjongeren....mensen die alleen maar op de straat leven of bij elkaar op de koffie zijn maar niet meer werkenGijs83 schreef:Ik denk zo, dat Henriët als 1e op de stoep staat gevolgd door MMJolandaOudshoorn schreef:van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)
- MarthaMartha
écht niet...Gijs83 schreef:Ik denk zo, dat Henriët als 1e op de stoep staat gevolgd door MMJolandaOudshoorn schreef:van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)
(heb je mijn huis weleens gezien met tuin?)
- JolandaOudshoorn
yes, we zijn nog jong!!!!Wilma van den Berg schreef:Dan wordt het daar echt een buurt met hangjongeren....mensen die alleen maar op de straat leven of bij elkaar op de koffie zijn maar niet meer werkenGijs83 schreef:Ik denk zo, dat Henriët als 1e op de stoep staat gevolgd door MMJolandaOudshoorn schreef:van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
En vijververlichtingMarthaMartha schreef:écht niet...Gijs83 schreef:Ik denk zo, dat Henriët als 1e op de stoep staat gevolgd door MMJolandaOudshoorn schreef:van al die fantastische buurvrouwen, buurkinderen enz. Kortom, van mijn fantastische buurt!!! (ik zal een seintje geven wanneer er een huis te koop komt)
(heb je mijn huis weleens gezien met tuin?)