Nee, nee en nog eens nee.gertje schreef:ooooooooooo echt? mag ik gewoon in mijn spijkerbroek komen?![]()
![]()
dolletjes![]()
![]()
Maar dat is mijn mening.
Nee, nee en nog eens nee.gertje schreef:ooooooooooo echt? mag ik gewoon in mijn spijkerbroek komen?![]()
![]()
dolletjes![]()
![]()
daar zijn er al tig vangertje schreef:kan je misschien een nieuw topic over openen?
hi... -aangezien ik slecht mijn mond kan houden, en zulke dingen het liefst van de daken aftetter, is er geen reden bang te zijn dat het op het laatste moment verteld wordt.... - denk ik....Hendrikus schreef:als je er maar rekening mee houdt dat sommige mensen een behoorlijk volle agenda hebbenMarthaMartha schreef:gertje schreef:de datum???
kunnen we even een pol over openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben benieuwd wat jullie denken......
en de prijsuitreiking voor het goede antwoord is op de avond zelf.....
daar heb ik ook al wat leuke dingen voor verzameldhenriët schreef:jvdg schreef:Over een jaar zal ik deze stelling nog eens poneren.Democritus schreef:Tja de weekhartige onder ons gaan ten onder...... maar ik zal handhaven.
Daarnaast hoefde ik voor deze aankoop niet mee....... bleef onder de bestedingsruimte van 15 euro.
Ik ben er van overtuigd dat je dan mijn inzicht deelt.
Bluffer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(geloof dat ik hier s eea ga opslaan.. heb ik wat materiaal voor de bruiloft dv)
het diner is uiteraard bij Ikeagertje schreef:de datum???
![]()
of 'lopend' buffet uit het handje - kiezen kun je uit broodje gezond - kroket of frikandel!helma schreef:het diner is uiteraard bij Ikeagertje schreef:de datum???
![]()
Via internet kan je heel veel vindengertje schreef:geen levensloop, maar de liefdesloop
veel liefs van Sint en PietJolandaOudshoorn schreef:Via internet kan je heel veel vindengertje schreef:geen levensloop, maar de liefdesloop
Goede discussies en goede vrinden
via een vriendin kwam ze Refoforum terecht
en stond in korte tijd in de top-10, echt
ook de chat vind je gezelig en leuk
vaak liggen we daar met z'n allen in de deuk
toen deed Democritus zijn intrede hier
en dat verhoogde nog meer het plezier
onverwacht vroeg hij advies voor zijn huis
want zijn inrichting was nog niet helemaal pluis
.....
een goed beginwie maakt het af
helma schreef:Ikea in utrecht; het was heus een date
al werd toen de grond onder je voeten best heet![]()
wie was toch die leukerd, je bekeek iedereen
maar allemaal liepen ze straal langs je heen
En zwarte broek doe ik aan, dat had hij beloofd
helaas bleek dat je hem te snel had geloofd.....
Heb ik iets gemist soms?JolandaOudshoorn schreef:]ik denk dat MM en D RF-ers nu geen uitnodiging meer durven sturen