MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
- MarthaMartha
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
super, ik heb er al zin in...
(en zorg dat het in demo's agenda komt....)
(en zorg dat het in demo's agenda komt....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma schreef:
lust je alles op brood???

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Naast de HSV een HLV... Herziene Luther Vertalinghenriët schreef:Mister schreef:Kun je mooi de Bijbel vertalen/hertalen in onze taal...Luther schreef:Het zou kunnen zijn dat Luther op 13 juni 2009 'ontvoerd' wordt en uiteindelijk incognito in het Doornse gat geploft wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
leg meteen een intekenlijst klaar dan, voor de eerste bestellers.. ( die vanzelfsprekend rf korting krijgen)

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dat vind ik oprecht jammer, maar je reden is absoluut legitiemTiberius schreef:Helaas kan ik dan niet: onze zoon hoopt dan jarig te zijn.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Balen, balen, balen....echt, er staan dan al zoveel dingen in onze agenda dat we gewoon echt niet kunnen. Ik zat nog te twijfelen maar het gaat echt niet lukken. De vorige keer ook al niet
. Hopelijk echt een volgende keer beter!
We wensen jullie van harte een goede, gezellige en gezegende meeting en zijn in gedachten bij jullie allemaal!

We wensen jullie van harte een goede, gezellige en gezegende meeting en zijn in gedachten bij jullie allemaal!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma van den Berg schreef:Balen, balen, balen....echt, er staan dan al zoveel dingen in onze agenda dat we gewoon echt niet kunnen. Ik zat nog te twijfelen maar het gaat echt niet lukken. De vorige keer ook al niet. Hopelijk echt een volgende keer beter!

jij/ jullie ook een fijne dag..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Meid, niet huilen. Het komt vast een andere keer helemaal goed! En anders organiseren we zelf een meetinhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Balen, balen, balen....echt, er staan dan al zoveel dingen in onze agenda dat we gewoon echt niet kunnen. Ik zat nog te twijfelen maar het gaat echt niet lukken. De vorige keer ook al niet. Hopelijk echt een volgende keer beter!
We wensen jullie van harte een goede, gezellige en gezegende meeting en zijn in gedachten bij jullie allemaal!![]()
jij/ jullie ook een fijne dag..

oh ja tuurlijk dat is waar..Wilma van den Berg schreef:Meid, niet huilen. Het komt vast een andere keer helemaal goed! En anders organiseren we zelf een meetinhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Balen, balen, balen....echt, er staan dan al zoveel dingen in onze agenda dat we gewoon echt niet kunnen. Ik zat nog te twijfelen maar het gaat echt niet lukken. De vorige keer ook al niet. Hopelijk echt een volgende keer beter!
We wensen jullie van harte een goede, gezellige en gezegende meeting en zijn in gedachten bij jullie allemaal!![]()
jij/ jullie ook een fijne dag..![]()
we gaan weer gezellig lounchen:)
- JolandaOudshoorn
wat jammerWilma van den Berg schreef:Balen, balen, balen....echt, er staan dan al zoveel dingen in onze agenda dat we gewoon echt niet kunnen. Ik zat nog te twijfelen maar het gaat echt niet lukken. De vorige keer ook al niet. Hopelijk echt een volgende keer beter!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
kom je een uurtje...als je toch moet eten 

Ik zal het mijn agenda noteren. Vrijdags hopen we weer te komen van 14 dagen vakantie in Elspeet en zaterdags heb ik nog vrij gevraagd bij de post. Dus dit past in mijn agenda! Tot dan!
ja inderdaad.helma schreef:kom je een uurtje...als je toch moet eten
dat is toch een goede optie

- Wilma van den Berg
We zullen echt een plekje voor jullie proberen te reserveren maar kan echt niets beloven!henriët schreef:ja inderdaad.helma schreef:kom je een uurtje...als je toch moet eten
dat is toch een goede optie
We zullen wel zien. Ik neem pas op 13 juni een besluit.
6 juni open dag van de landmacht
13 juni zendingsdag (voor het eerst sinds jaren niet dezelfde dag als de luchtmacht)
20 juni open dag van de luchtmacht
13 juni zendingsdag (voor het eerst sinds jaren niet dezelfde dag als de luchtmacht)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dan moet je eigenlijk wel naar de zendingsdag: nu hebben we het een keer niet op dezelfde dag als de luchtmacht open dagen georganiseerd, dan kan je het niet maken om naar een meeting te gaan.refo schreef:We zullen wel zien. Ik neem pas op 13 juni een besluit.