Jan trekt zich nu terug in z'n spelonkiejvdg schreef:NEVELDIJK!!
Dankzij Martha's inspanningen.
Marth: Hartelijk bedankt!!

Jan trekt zich nu terug in z'n spelonkiejvdg schreef:NEVELDIJK!!
Reken maar, jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt!Hendrikus schreef:Jan trekt zich nu terug in z'n spelonkiejvdg schreef:NEVELDIJK!!
Ik ben er nog niet ver in. Tot op heden snap ik de commotie niet. Ik moet nu aan het hoofdstuk van Hein de Mat gaan beginnen.jvdg schreef:Reken maar, jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt!Hendrikus schreef:Jan trekt zich nu terug in z'n spelonkiejvdg schreef:NEVELDIJK!!
Morgen heb ik een vrije dag, dus ik kan vannacht gewoon doorlezen.
Reken niet op een recensie.
jvdg schreef:NEVELDIJK!!
Meer een hebbeding want het is hopeloos verouderd. De chauffeur poetst ook het zilver en het derde bellenmeisje hoef je geen foois te geven. 't Is maar dat je het weet...Tiberius schreef:Echt een boek voor jou!
Dan heb ik het onbewust altijd goed gedaan.Kislev schreef:... en het derde bellenmeisje hoef je geen foois te geven. 't Is maar dat je het weet...
Ken ik en is een goed boek. Heeft natuurlijk niets meer met het origineel te maken (wat er nog klakkeloos vanuit gaat dat je personeel in dienst hebt). De Dikke Ditz is leuk voor mn verjaardag.refo schreef:Tegenwoordig heb je de 'Dikke Ditz". De opvolger van 'hoe hoort het eigenlijk?'
Er zijn inmiddels nieuwere edities van verschenen. Het zou overigens te wensen zijn dat meer mensen zich eens in dat soort boeken verdiepten. De wellevendheid laat nog wel eens te wensen over in onze maatschappij...Kislev schreef:Meer een hebbeding want het is hopeloos verouderd. De chauffeur poetst ook het zilver en het derde bellenmeisje hoef je geen foois te geven. 't Is maar dat je het weet...Tiberius schreef:Echt een boek voor jou!
SIRE is er ook al mee bezig.Afgewezen schreef:Er zijn inmiddels nieuwere edities van verschenen. Het zou overigens te wensen zijn dat meer mensen zich eens in dat soort boeken verdiepten. De wellevendheid laat nog wel eens te wensen over in onze maatschappij...Kislev schreef:Meer een hebbeding want het is hopeloos verouderd. De chauffeur poetst ook het zilver en het derde bellenmeisje hoef je geen foois te geven. 't Is maar dat je het weet...Tiberius schreef:Echt een boek voor jou!