...ik door de gigantische drukte al een tijdje niet op RF ben geweesthenriët schreef:idd. dat vind ik nog vervelender dan heel dat amk gedoe, laat maar komen die mensen van t amk.. ik kan ze naar eer en geweten recht in de ogen kijkenMister schreef:Waar halen mensen inderdaad het lef en recht vandaan om zich in jouw tuin met jouw zaken te bemoeien. Ik vermoed dat dát me al nijdig op zich gemaakt zou hebben.henriët schreef:-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
maar ja, hoe nu om te gaan met de buurvrouw.. ik moet tig keer per dag langsfietsen lopen en juist omdat en zij en wij op een hoek wonen, steeds langs hun raam..
nu ja,
gewoon vriendelijk blijven. wie weet komt ze er nog wel eens op trug.. ik vraag me dan meteen af, moet ik nu ergens op terugkomen ofzo?? in t kader van de minste behoren te zijn.
Als ik weer meer tijd heb ga ik je direct mailen....heb je nog zoveel te vertellen, over van alles en nogwat. Dank voor je PB!henriët schreef:@ wilma, dank je wel
dat is prima, ik ben erg benieuwd, al denk ik wel een beetje in welke richting... maar goed, ik wacht rustig af, doe rustig aan, mail loopt niet weg. het Goede!!!Wilma van den Berg schreef:Als ik weer meer tijd heb ga ik je direct mailen....heb je nog zoveel te vertellen, over van alles en nogwat. Dank voor je PB!henriët schreef:@ wilma, dank je wel
Ben ik blij mee!henriët schreef:... het misschien wel gek klinkt.. maar dat het werkt..
...voor mij iig.. ik had r zoo de balen van.. en door het nu even te 'delen'
ben ik helemaal weer boos af aan t worden en kan ik er geloof ik boven gaan staan..
luitjes: bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is goed jvdg, ik wacht rustig afjvdg schreef:Ben ik blij mee!henriët schreef:... het misschien wel gek klinkt.. maar dat het werkt..
...voor mij iig.. ik had r zoo de balen van.. en door het nu even te 'delen'
ben ik helemaal weer boos af aan t worden en kan ik er geloof ik boven gaan staan..
luitjes: bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik herken de situatie van een nog "nauwer" contact met buren.
Ik hoop je daarover nog te PB-en.
IEKS...judith schreef:...dat ik helemaaal gek wordt van wie? van mezeldf!!
judith schreef:...dat ik helemaaal gek wordt van wie? van mezeldf!!
he, leuk dat je dat zegt.. laat ik dat nu over jou gedacht hebbenhelma schreef:judith schreef:...dat ik helemaaal gek wordt van wie? van mezeldf!!
en je bent zo'n leuke meid!!!
ik zag je van de week en ik dacht: wat is ze toch leuk!
wat zijn jullie toch geweldige mensenhenriët schreef:he, leuk dat je dat zegt.. laat ik dat nu over jou gedacht hebbenhelma schreef:judith schreef:...dat ik helemaaal gek wordt van wie? van mezeldf!!
en je bent zo'n leuke meid!!!
ik zag je van de week en ik dacht: wat is ze toch leuk!
![]()
enne juudje.. zet m op meid!!!!!
Tip: Probeer te onderscheiden wie er bij jou aan de deur klopt... Laar die mensenmoorder buiten de deur...judith schreef:...dat ik helemaaal gek wordt van wie? van mezeldf!!