maar nog een hoop te doen
vanmiddag met groep 7 mee op 'excursie' naar Bartimeüs
Gijs83 schreef:Vanmorgen eerst naar de fysio geweest. Op de nieuwe apparaten in de nieuwe oefenzaal oefenen vraagt wel wat meer kracht. Dus je bent spierballen aan het oefenen zij een collega van re-integratiebureau tegen mij, waarvoor ik de rest van de morgen heb gewerkt. Wat overigens niet zo wilde vlotten. Ze zaten me elke keer in facturenboek. Zit ik er eindelijk val ik er weer uit en dan zitten ze er weer in(is allemaal nog goed gekomen). Vanmiddag eens even kijken wat de post te bieden heeft! Vanavond naar de Bijbellezing van Ds.D.de Wit over de zendingsreizen van Paulus.
Ik kwam een link tegen van wat het precies is, maar het lijkt me geen pretje.Rens schreef:Zó, weer heelhuids thuis.....drijfnat van de regen, maar ja....
iig: Een bronchoscopie laat ik NOOOOOOOOOOOOOOiT meer maken..............wát een grote ellende is dat zeg........
Ik had me al zitten verbazen, want ik ken iemand die zei dat het echt geen pretje was en wat hij erover vertelde kon ik me dat ook wel voorstellen.Rens schreef:ik ga me dik aankleden, en dan op weg naar het ziekenhuis voor de bronchoscopie.......een middagje "onder de pannen".......nou ja, je merkt er iig weinig van........
tot laterssssssssssssssssssssssssss
Leuk! Succes ermee hoor.*girly* schreef:Laatste dingen regellen voor de bruiloft van m'n as. schoonzusje