staat hier voor morgen op het menuIchtus schreef:Bami met saté stokjes.

staat hier voor morgen op het menuIchtus schreef:Bami met saté stokjes.
Hier zijn nog boeren die met hun zelfgekweekte groenten op de markt staan. Deze was de enige met peultjes, hij had hooguit 3 kilo. En inderdaad, heerlijk. De appelen die ik kocht waren minder van smaak, dus nu hebben we als nagerecht ook nog appeltaart met veel kaneel en een beetje citroen.albion schreef:En dat eten ze in Turkije??? Peultjes???![]()
Maar wel lekker, mmm
PeulOosterling schreef:Hier zijn nog boeren die met hun zelfgekweekte groenten op de markt staan. Deze was de enige met peultjes, hij had hooguit 3 kilo. En inderdaad, heerlijk. De appelen die ik kocht waren minder van smaak, dus nu hebben we als nagerecht ook nog appeltaart met veel kaneel en een beetje citroen.albion schreef:En dat eten ze in Turkije??? Peultjes???![]()
Maar wel lekker, mmm
Om je een plezier te doen zet ik volgende week bulgur en kip met ingemaakte citroen en groene olijven op het menu.jvdg schreef:Ik begin steeds meer te twijfelen aan het feit dat jij in Turkije bent neergestreken.
BulgurOosterling schreef:Om je een plezier te doen zet ik volgende week bulgur en kip met ingemaakte citroen en groene olijven op het menu.jvdg schreef:Ik begin steeds meer te twijfelen aan het feit dat jij in Turkije bent neergestreken.
Wij hebben van de week hachee met rode kool op. 't Was echt lekker!helma schreef:het is zo koud...ik ga nog een keer winterkost eten
hutspot
mmm lekker!! Het is het lievelingskostje van mijn vader het liefst met veel stroop!zusterelly schreef:iets met bruine bonen en spekjes...