ja, we willen je ontmoeten!helma schreef:MarthaMartha schreef:Refo, kom je ook?
Hoe kunnen we je overhalen...
meeting Doornse Gat
- MarthaMartha
Re: meeting Doornse Gat
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Is er al een datum bekend voordat er wandelafspraken gemaakt worden?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Is er al een datum bekend voordat er wandelafspraken gemaakt worden?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In dat geval denk ik dat ik niet kom.MarthaMartha schreef:ja, we willen je ontmoeten!helma schreef:MarthaMartha schreef:Refo, kom je ook?
Hoe denk je dat dat thuis opgenomen wordt? "Waar ga je naar toe?" "Naar het Doornse Gat!" "O leuk, wat ga je daar doen?" "Eh, ik heb een afspreek met Martha en Helma"
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Hummel schreef:Mochtie willen!jvdg schreef:Ben jij het alter-ego van refo?Hummel schreef:En misschien toevallig tijdens de meeting van refoforum is refo daar net ook! En die loopt dan gewoon wat rondjes langs de meeting. De refoforummers houden precies in de gaten wie er die middag allemaal in buurt loopt en proberen refo op te sporen. Oftewel: vossenjacht op zoek naar refo

refo schreef:In dat geval denk ik dat ik niet kom.MarthaMartha schreef:ja, we willen je ontmoeten!helma schreef:MarthaMartha schreef:Refo, kom je ook?
Hoe denk je dat dat thuis opgenomen wordt? "Waar ga je naar toe?" "Naar het Doornse Gat!" "O leuk, wat ga je daar doen?" "Eh, ik heb een afspreek met Martha en Helma"

maarre...daarom is het ook een meeting met aanhang

enne...ze hoeft nergens over in te zitten, ik ben errug gelukkig met mijn eigen man en M&M heeft tegenwoordig d'r hart vol van Demo (of d'r handen vol aan....)
[quote="helma"
dat zou ik ook niet leuk vinden als je mijn man was..
[/quote]
Tja, dan ga ik ook bedanken voor de uitnodiging want mijn vrouw krijg ik niet mee op een meeting.

Tja, dan ga ik ook bedanken voor de uitnodiging want mijn vrouw krijg ik niet mee op een meeting.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dan ga ik ook wel meerefo schreef:In dat geval denk ik dat ik niet kom.MarthaMartha schreef:ja, we willen je ontmoeten!helma schreef:MarthaMartha schreef:Refo, kom je ook?

met of zonder aanhangsel Fluitjefluitje schreef:Tja, dan ga ik ook bedanken voor de uitnodiging want mijn vrouw krijg ik niet mee op een meeting.helma schreef:
àls ik kom, kom ik ook zonder man, mèt toestemming.helma schreef:met of zonder aanhangsel Fluitjefluitje schreef:Tja, dan ga ik ook bedanken voor de uitnodiging want mijn vrouw krijg ik niet mee op een meeting.helma schreef:
moet kunnen toch??????????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het lijkt mij heel leuk om te komen, mijn voorstel is echter wel (en met mij meer examenkandidaten denk ik) om het op een zaterdag NA 3 juni te doen. Dan zijn de examens namelijk afgelopen.
PS: vraag namens mathilde: of ze ook mag komen?
ik zei al: natuurlijk, maar ze wil de toestemming van het hele RF;)
tsja, das natuurlijk ook wel leuk
PS: vraag namens mathilde: of ze ook mag komen?
ik zei al: natuurlijk, maar ze wil de toestemming van het hele RF;)
tsja, das natuurlijk ook wel leuk
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dan moet ze eerst weer eens wat posten.hmprff schreef:PS: vraag namens mathilde: of ze ook mag komen?

tsjoh...mag ze niet onvoorwaardelijk komen...Tiberius schreef:Dan moet ze eerst weer eens wat posten.hmprff schreef:PS: vraag namens mathilde: of ze ook mag komen?
is niet christelijk Tib

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
De topictitel is geweldig interessant.
Daarom hoop ik er snel meer van te kunnen lezen me evt op te geven.....Wow...lijkt me gaaf!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
goed zo!Wilma van den Berg schreef:De topictitel is geweldig interessant.Daarom hoop ik er snel meer van te kunnen lezen me evt op te geven.....Wow...lijkt me gaaf!
ja het wordt ook heel gaaf.
tuurlijk geef je je op..
alle afsrpaken die in juni komen.. onder voorbehoud geven..