Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Werken en vanavond laatste x catechisatie
ben weer thuis. bedankt voor het vertrouwen in m'n buurvrouw die het op mijn verzoek heeft geplaatst............Jozef schreef:Heb je het ook even op z'n hyves gezet..? Daar wel in de ik vorm...Rens schreef:Slapen hoop ik,lig op dit moment in het ziekenhuis in Dokkum waar ik afgelopen nacht ben opgenomen wegens hartklachten.
Ik (buurvrouw Johanna) tik dit namens Rens.
Ben vanmiddag bij Rens geweest , en hij kreeg al weer wat praatjes.
Als ik meer nieuws weet horen jullie weer van mij.
Ik wens jullie(en ik denk Rens ook) een hele fijne zondag.
gr Johanna
We zouden het bijna geloven
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
hoe gaat het nu met je en wat hebben ze met je gedaan??Rens schreef:ben weer thuis. bedankt voor het vertrouwen in m'n buurvrouw die het op mijn verzoek heeft geplaatst............Jozef schreef:Heb je het ook even op z'n hyves gezet..? Daar wel in de ik vorm...Rens schreef:Slapen hoop ik,lig op dit moment in het ziekenhuis in Dokkum waar ik afgelopen nacht ben opgenomen wegens hartklachten.
Ik (buurvrouw Johanna) tik dit namens Rens.
Ben vanmiddag bij Rens geweest , en hij kreeg al weer wat praatjes.
Als ik meer nieuws weet horen jullie weer van mij.
Ik wens jullie(en ik denk Rens ook) een hele fijne zondag.
gr Johanna
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik ben vanmiddag weer thuis mogen komen. Om 24.00 uur vrijdagavond zit ik nog rustig achter de pc, en om 01.00 uur lig ik de Intensive Care van binnen te "bewonderen".....JolandaOudshoorn schreef:hoe gaat het nu met je en wat hebben ze met je gedaan??Rens schreef:ben weer thuis. bedankt voor het vertrouwen in m'n buurvrouw die het op mijn verzoek heeft geplaatst............Jozef schreef: Heb je het ook even op z'n hyves gezet..? Daar wel in de ik vorm...
Een hele serie onderzoeken zijn gedaan om te kunnen bepalen of het ging om een infarct of een aanval van instabiele angina pectoris. gisterenmiddag bleek uit de laatste testen dat het idd om het laatste ging. Maar omdat het op het moment zélf voor jezelf niet te traceren is om wélke van de twee aandoeningen het gaat (ze lijken erg veel op elkaar), zat er maar één ding op: bellen naar de zorgpost Friesland.
De cardioloog gaf om 11.00 uur vanmorgen toestemming om naar huis te gaan, maar moet het voorlopig heel rustig aan doen, en veel bedrust nemen. Ook een nieuw medicijn erbij gekregen (en ik héb er al zoveel), en over 6 weken voor controle terugkomen.
Zaterdagochtend aan m'n buurvrouw al mijn inloggegevens van RF én Hyves gegeven met het verzoek daar een berichtje te plaatsen.............
en dan krijg je dus een reactie zoals gequote......heldhaftig hoor!!!
Woensdagmiddag voor een middagopname terug naar de Sionsberg voor een brochoscopie....zo blijft een mens bezig met dokteren.......pfffffffffffffff maar ja, ik moet wel, de longarts vertrouwd de zaak niet....dús ga ik als een braaf jochie doen wat hij zegt.........
Moderatorbericht:
heel heel veel sterkteRens schreef:Ik ben vanmiddag weer thuis mogen komen. Om 24.00 uur vrijdagavond zit ik nog rustig achter de pc, en om 01.00 uur lig ik de Intensive Care van binnen te "bewonderen".....JolandaOudshoorn schreef:hoe gaat het nu met je en wat hebben ze met je gedaan??Rens schreef:ben weer thuis. bedankt voor het vertrouwen in m'n buurvrouw die het op mijn verzoek heeft geplaatst............Jozef schreef: Heb je het ook even op z'n hyves gezet..? Daar wel in de ik vorm...
Een hele serie onderzoeken zijn gedaan om te kunnen bepalen of het ging om een infarct of een aanval van instabiele angina pectoris. gisterenmiddag bleek uit de laatste testen dat het idd om het laatste ging. Maar omdat het op het moment zélf voor jezelf niet te traceren is om wélke van de twee aandoeningen het gaat (ze lijken erg veel op elkaar), zat er maar één ding op: bellen naar de zorgpost Friesland.
De cardioloog gaf om 11.00 uur vanmorgen toestemming om naar huis te gaan, maar moet het voorlopig heel rustig aan doen, en veel bedrust nemen. Ook een nieuw medicijn erbij gekregen (en ik héb er al zoveel), en over 6 weken voor controle terugkomen.
Zaterdagochtend aan m'n buurvrouw al mijn inloggegevens van RF én Hyves gegeven met het verzoek daar een berichtje te plaatsen.............
en dan krijg je dus een reactie zoals gequote......heldhaftig hoor!!!
Woensdagmiddag voor een middagopname terug naar de Sionsberg voor een brochoscopie....zo blijft een mens bezig met dokteren.......pfffffffffffffff maar ja, ik moet wel, de longarts vertrouwd de zaak niet....dús ga ik als een braaf jochie doen wat hij zegt.........
we denken aan je, en zullen voor je bidden!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
straks appeltaart en cake maken voor het grote feest van morgen.
nog een was ophangen en de kamer versieren.
de hh is vanmorgen geweest, dus het is lekker schoon
verder een beetje bij komen van het feest op de psz vanmorgen, vraagt toch meer van dan ik wil en dacht
\
En verder, net een poosje gekletst met mijn broertje die nu onderweg is van Turkijke naar Roemenie.
nog een was ophangen en de kamer versieren.
de hh is vanmorgen geweest, dus het is lekker schoon
verder een beetje bij komen van het feest op de psz vanmorgen, vraagt toch meer van dan ik wil en dacht

En verder, net een poosje gekletst met mijn broertje die nu onderweg is van Turkijke naar Roemenie.
Genoemde reactie is inmiddels verwijderd, omdat het kwetsend was en niet op waarheid berustte.Rens schreef:en dan krijg je dus een reactie zoals gequote......heldhaftig hoor!!!
- MarthaMartha
Sander, wil je eerst de balk in eigen ogen nemen voor je hier splinters gaat zitten trekken...sander schreef:Roken is dodelijk. Veroorzaakt HART en vaatziekten. Geeft meer risico op hartaanvallen e.d. Verder is roken ook erg goed voor je longen.....
Enige zorgvuldigheid zou ik zéér op prijs stellen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
vandaag gewerkt en nu ga ik me naar de jongensclub begeven....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ook.MarthaMartha schreef: Sander, wil je eerst de balk in eigen ogen nemen voor je hier splinters gaat zitten trekken...
Enige zorgvuldigheid zou ik zéér op prijs stellen.
Dank je, MM.
[quote="Droelie"]Werken en vanavond laatste x catechisatie[/quote]
Hmm zit ze hier een beetje netjes te doen, terwijl ze in werkelijkheid heel niet gaat...
Hmm zit ze hier een beetje netjes te doen, terwijl ze in werkelijkheid heel niet gaat...

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef:Hmm zit ze hier een beetje netjes te doen, terwijl ze in werkelijkheid heel niet gaat...Droelie schreef:Werken en vanavond laatste x catechisatie
ssssssssssssssssssssssssssssssssssst

Bankhangen en bedliggen
M'n zachte bedje in, want ik ben het meer dan zát voor vandaag......
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
op de valreep nog een appeltaart in de oven geschoven
nu nog de kamer versieren!
nu nog de kamer versieren!