stoere meid!JolandaOudshoorn schreef:met mijn beide dochters naar de brievenbus gewandeld! Wat is mijn jongste toch een kanjer om dat hele stuk te lopen!
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
... misschien wel goed voor de beheersing?henriët schreef:heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.

- Wilma van den Berg
Heerlijk, daar moet je echt van genieten. Nog een beetje kunnen slagen?henriët schreef:heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Genieten van shoppen.

tis niet vandaag, maar morgen ga ik schoolschaken, 's avonds nog een spaans brief schrijven, en wat aan mn toetsen doen
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
vanavond naar Levensbronavond geweest Doorn
Ds Simons had een indringende lezing "laat Hem niet staan"
nog een Refoforummer gesproken
Ds Simons had een indringende lezing "laat Hem niet staan"
nog een Refoforummer gesproken

een rokje voor jetjeWilma van den Berg schreef:Heerlijk, daar moet je echt van genieten. Nog een beetje kunnen slagen?henriët schreef:heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.
en een shawltje voor mezelf
dus wel leuk en bescheiden toch?!
(ook maar omdat t 21 u was..

- Wilma van den Berg
Fijn dat de winkel net sluit voordat het kwaad anders zou geschiedenhenriët schreef:een rokje voor jetjeWilma van den Berg schreef:Heerlijk, daar moet je echt van genieten. Nog een beetje kunnen slagen?henriët schreef:heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.
(ook maar omdat t 21 u was..)

Wilma van den Berg schreef:Fijn dat de winkel net sluit voordat het kwaad anders zou geschiedenhenriët schreef:een rokje voor jetjeWilma van den Berg schreef:Heerlijk, daar moet je echt van genieten. Nog een beetje kunnen slagen?henriët schreef:heb net even gezellig geshopt met mn zusje, jammer dat om 21.00u de winkels dichtgaan.
(ook maar omdat t 21 u was..)

waarom nu weer kwaad...
misschien juist wel iets goeds....
- Wilma van den Berg
De meeste mannen noemen het geld wat een vrouw uitgeeft 'het kwade'henriët schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nu weer kwaad...
misschien juist wel iets goeds....

Wilma van den Berg schreef:De meeste mannen noemen het geld wat een vrouw uitgeeft 'het kwade'henriët schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nu weer kwaad...
misschien juist wel iets goeds....(behalve als het echt voor goede doelen is
![]()
)

tja,
nee jean noemt t geloof ik niet kwaad..
tenminste...
ik ga t maar niet vragen..
- Wilma van den Berg
Ik zeg ook niet dat het op ons van toepassing is maar over het algemeenhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:De meeste mannen noemen het geld wat een vrouw uitgeeft 'het kwade'henriët schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom nu weer kwaad...
misschien juist wel iets goeds....(behalve als het echt voor goede doelen is
![]()
)
![]()
![]()
tja,
nee jean noemt t geloof ik niet kwaad..
tenminste...
ik ga t maar niet vragen..

op óns????Wilma van den Berg schreef:
Ik zeg ook niet dat het op ons van toepassing is maar over het algemeen
ben je mal..

vanmorgen opruimen; boodschappen doen hier en daar
vanmiddag kraamfeest in Putten
vanavond gewoon lekker ontspannen met het gezin
vanmiddag kraamfeest in Putten
vanavond gewoon lekker ontspannen met het gezin