Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...

Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
we moeten worden/zijn als een kind! En ja, God is de Heilige, Almachtige en Schepper van de hemel en aarde. Zo ontzaglijk groot!! Maar God wil ook onze Vader zijn! Juist als je dat grootheid van God kent wordt dat zo'n ongelooflijk wonder!Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
Denken weet ik niet, typen wel in ieder geval.Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
Je kunt ook te afstandelijk over Hem praten. Naast heilig en verheven wil God evenzeer een liefdevolle Vader zijn. Evenwicht, is heel belangrijk.Tiberius schreef:Denken weet ik niet, typen wel in ieder geval.Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
Laten we met eerbied over de Heere praten; Hij is de Heilige en Verhevene.
volledig eens..Mister schreef:Je kunt ook te afstandelijk over Hem praten. Naast heilig en verheven wil God evenzeer een liefdevolle Vader zijn. Evenwicht, is heel belangrijk.Tiberius schreef:Denken weet ik niet, typen wel in ieder geval.Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:
even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.
Laten we met eerbied over de Heere praten; Hij is de Heilige en Verhevene.
Inderdaad. En Hij is ook mens geworden.Mister schreef:Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van HemLassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
Je kunt ook te afstandelijk over Hem praten. Naast heilig en verheven wil God evenzeer een liefdevolle Vader zijn. Evenwicht, is heel belangrijk.
hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...
Lassie schreef:even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.
Gijs83 schreef:Denk je nu niet wat te familiair of kinderlijk van Hem
Mister schreef:Je kunt ook te afstandelijk over Hem praten. Naast heilig en verheven wil God evenzeer een liefdevolle Vader zijn. Evenwicht, is heel belangrijk.
Nee, hoor. Dat was de Zoon.refo schreef:Inderdaad. En Hij is ook mens geworden.
Het aardige is dat ik meestal de koffie "zet", en daarvoor wordt geprezen!!henriët schreef:op de koffie bij jvdg en zijn vrouw!