Hendrikus schreef:helma schreef:JaCa schreef:Tja... ik ben ook weer een beetje actief af en toe... straks weer helemaal...als ik een laptop heb
zonder kliktime
kom op Jaca, waar blijf je!
bevalt het om eigen baas te zijn??
Hendrikus schreef:helma schreef:JaCa schreef:Tja... ik ben ook weer een beetje actief af en toe... straks weer helemaal...als ik een laptop heb
zonder kliktime
Welkom!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Ik ben 21 jaar en werk als administratief medewerkster..
Ben woonachtig in de mooiste provincie van Nederland, namelijk Zeeland![]()
Ben bekend met forums en ondertussen ook al enkele bekende namen tegengekomen van andere forums waar ik actief ben..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
Droelie schreef:En waarom??freek schreef:Welkom!!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Ben bekend met forums en ondertussen ook al enkele bekende namen tegengekomen van andere forums waar ik actief ben..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
(Je avatar is trouwens in strijd met een bepaalde interpretatie van de forumregels![]()
![]()
)
![]()
Ik heb nog zitten lezen, maar kon em nergens aan vastkoppelen
Ichtus schreef:Welkom!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
Welkom!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
Hmmm khad geloof ik trek gisteravond...freek schreef:Droelie schreef:En waarom??freek schreef:Welkom!!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
(Je avatar is trouwens in strijd met een bepaalde interpretatie van de forumregels![]()
![]()
)
![]()
Ik heb nog zitten lezen, maar kon em nergens aan vastkoppelen![]()
![]()
Het was inieder geval een opmerking met een knipoog.
yep...........de familie Knots heet je van harte welkom, al dan niet opnieuw............henriët schreef:Hallo Droelie..
hartelijk welkom in de digitale 'familie'
greets
Jet
Hoi Droelie: wees welkom op dit forum. Nee, ik ben niet op andere fora actief. Smaken verschillen vast, want volgens mij valt er in Zeeland niet zo heel veel te beleven. Zo'n vlak, winderig en waterig landje trekt me niet zo! Ik ben de postbode(TNT natuurlijk!) van het forum. Dus heb je een brief ik bezorg hem graag(of 1 van mijn collega's!). Wat we wel gemeen hebben is dat ik naast postbode ook nog administratief medewerker. Verder hou ik hier op het forum bij hoe verslaafd iemand is aan het forum. Eind deze of begin volgende week hoop ik het weer bij te werken. Ik zal jou bij dezen opnemen! Dus... wees gewaarschuwd!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
Gijs83 schreef: Hoi Droelie: wees welkom op dit forum. Nee, ik ben niet op andere fora actief. Smaken verschillen vast, want volgens mij valt er in Zeeland niet zo heel veel te beleven. Zo'n vlak, winderig en waterig landje trekt me niet zo! Ik ben de postbode(TNT natuurlijk!) van het forum. Dus heb je een brief ik bezorg hem graag(of 1 van mijn collega's!). Wat we wel gemeen hebben is dat ik naast postbode ook nog administratief medewerker. Verder hou ik hier op het forum bij hoe verslaafd iemand is aan het forum. Eind deze of begin volgende week hoop ik het weer bij te werken. Ik zal jou bij dezen opnemen! Dus... wees gewaarschuwd!
Oei.. ik ben al bijna bang...Gijs83 schreef:Hoi Droelie: wees welkom op dit forum. Nee, ik ben niet op andere fora actief. Smaken verschillen vast, want volgens mij valt er in Zeeland niet zo heel veel te beleven. Zo'n vlak, winderig en waterig landje trekt me niet zo! Ik ben de postbode(TNT natuurlijk!) van het forum. Dus heb je een brief ik bezorg hem graag(of 1 van mijn collega's!). Wat we wel gemeen hebben is dat ik naast postbode ook nog administratief medewerker. Verder hou ik hier op het forum bij hoe verslaafd iemand is aan het forum. Eind deze of begin volgende week hoop ik het weer bij te werken. Ik zal jou bij dezen opnemen! Dus... wees gewaarschuwd!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets Droelie
Een rustig plekje in Zeeland in het hoogseizoen...Droelie schreef:Oei.. ik ben al bijna bang...Gijs83 schreef:Hoi Droelie: wees welkom op dit forum. Nee, ik ben niet op andere fora actief. Smaken verschillen vast, want volgens mij valt er in Zeeland niet zo heel veel te beleven. Zo'n vlak, winderig en waterig landje trekt me niet zo! Ik ben de postbode(TNT natuurlijk!) van het forum. Dus heb je een brief ik bezorg hem graag(of 1 van mijn collega's!). Wat we wel gemeen hebben is dat ik naast postbode ook nog administratief medewerker. Verder hou ik hier op het forum bij hoe verslaafd iemand is aan het forum. Eind deze of begin volgende week hoop ik het weer bij te werken. Ik zal jou bij dezen opnemen! Dus... wees gewaarschuwd!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets DroelieIn Zeeland valt genoeg te beleven!! De mooiste stormen beleef je hier
Zomer's de meeste zonuren.. Binnen 3 uur zit je in Belgie, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg.. Wat wil je nou nog meer???
Ik kan je de naam van een forumster wel doorgeven.Mister schreef:Een rustig plekje in Zeeland in het hoogseizoen...Droelie schreef:Oei.. ik ben al bijna bang...Gijs83 schreef:Hoi Droelie: wees welkom op dit forum. Nee, ik ben niet op andere fora actief. Smaken verschillen vast, want volgens mij valt er in Zeeland niet zo heel veel te beleven. Zo'n vlak, winderig en waterig landje trekt me niet zo! Ik ben de postbode(TNT natuurlijk!) van het forum. Dus heb je een brief ik bezorg hem graag(of 1 van mijn collega's!). Wat we wel gemeen hebben is dat ik naast postbode ook nog administratief medewerker. Verder hou ik hier op het forum bij hoe verslaafd iemand is aan het forum. Eind deze of begin volgende week hoop ik het weer bij te werken. Ik zal jou bij dezen opnemen! Dus... wees gewaarschuwd!Droelie schreef:Hoi hoi..
Ik ben ook nieuw hier..
Leuk!!![]()
Greets DroelieIn Zeeland valt genoeg te beleven!! De mooiste stormen beleef je hier
Zomer's de meeste zonuren.. Binnen 3 uur zit je in Belgie, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg.. Wat wil je nou nog meer???
Rustige plekjes genoeg te vinden!Een rustig plekje in Zeeland in het hoogseizoen...
Misschien buurten ze wel bij elkaar?? Misschien is de forumster wel één van die bekende van Droelie??Tiberius schreef:
Ik kan je de naam van een forumster wel doorgeven.