nou uh.... vorig jaar met goede vrijdag lag ik in het ziekenhuis, dat was voorjaar.... en in november ofzo dat ik hier kwam voor het eerst? half jaar later..... zal best mee geholpen hebben in het herstellenjvdg schreef:En viel dat misschien ook samen met je komst op dit ontspannende forum?MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
Nou je 't zegt..... ik heb lang zo vaak geen hoofdpijn meer.......
Als het even kon... waar zou je willen zijn?
- MarthaMartha
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
op een hutje in de hei... met heerlijk psalmen aan ... waar ik kon doen wat ik wou... en dat niemand er wat van zei..
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Wil ik MM veel sterkte wensen met de hoofdpijn, zie ik dat de laatste posting voor ber10e van november was.
Maar goed, ik wilde vanavond naar de kerk maar ik kon het niet aan om 3 uur in de bank te zitten met mijn hoofdpijn en buikpijn.
Gelijk de DVD maar besteld.
Betrof bevestigingsdienst van onze tweede predikant.
Maar goed, ik wilde vanavond naar de kerk maar ik kon het niet aan om 3 uur in de bank te zitten met mijn hoofdpijn en buikpijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
wat jammer joh, dat je niet konfluitje schreef:Wil ik MM veel sterkte wensen met de hoofdpijn, zie ik dat de laatste posting voor ber10e van november was.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
fluitje schreef:Wil ik MM veel sterkte wensen met de hoofdpijn, zie ik dat de laatste posting voor ber10e van november was.
huh laatste posting voor mij van november??
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
ergens waar geen.........'krijs' baby's zijn
please 
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Wilma van den Berg
Uiteindelijk toch gelukt Juud? Hoe is het verder met je? Veel succes op school en stage hoor!judith schreef:ergens waar geen.........'krijs' baby's zijnplease
Ik zou nu het liefst in het uiterste puntje van Zuid-Holland willen zijn, in combinatie met de heide
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Tja, moest tot half 12 oppassen, dus baby tot kwartover 11 gehuild. Andere kindje kreeg ook nog nachtmerries (schrijf je dat zo?)Wilma van den Berg schreef:Uiteindelijk toch gelukt Juud? Hoe is het verder met je? Veel succes op school en stage hoor!judith schreef:ergens waar geen.........'krijs' baby's zijnplease
Ik zou nu het liefst in het uiterste puntje van Zuid-Holland willen zijn, in combinatie met de heide
Met mij gaat hetwel. Erg druk met tentamens deze week.
Bedankt
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Op een zonnig eiland... met een cocktail + boek lekker ontspannen aan het strand liggen en af en toe een verfrissende duik in het water!! 
- Wilma van den Berg
Even op de hei ofzo...heerlijk....van de rust genieten en alles om me heen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Aangezien bij je woonplaats 'Kreta' staat begrijp ik je probleem niet...Droelie schreef:Op een zonnig eiland... met een cocktail + boek lekker ontspannen aan het strand liggen en af en toe een verfrissende duik in het water!!
Dat is meer een wensen dan een dadelijk geloven, denk ikMister schreef:Aangezien bij je woonplaats 'Kreta' staat begrijp ik je probleem niet...Droelie schreef:Op een zonnig eiland... met een cocktail + boek lekker ontspannen aan het strand liggen en af en toe een verfrissende duik in het water!!![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Dat is meer een wensen dan een dadelijk geloven, denk ikMister schreef:Aangezien bij je woonplaats 'Kreta' staat begrijp ik je probleem niet...Droelie schreef:Op een zonnig eiland... met een cocktail + boek lekker ontspannen aan het strand liggen en af en toe een verfrissende duik in het water!!![]()
k weet t wel zeker
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Hochfügen - Oostenrijk 
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik ook, met fototoestel...MarthaMartha schreef:Hochfügen - Oostenrijk