Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
http://www.youtube.com/watch?v=iOufqWodFNo
Wel een aangrijpend nummer, waarbij ik de eerste keer dat ik het hoorde haast moest huilen.
Wel een aangrijpend nummer, waarbij ik de eerste keer dat ik het hoorde haast moest huilen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik ben zo dankbaar Heer, voor wat U heeft gedaan....
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Jezus, leven van mijn leven
Versie HB1938 of LB1973?Mister schreef:Jezus, leven van mijn leven
(Lastig is dat, al die verschillen....)
~~Soli Deo Gloria~~
De traditionele versie, die ik overigens het meest mooi vind.Hendrikus schreef:Versie HB1938 of LB1973?Mister schreef:Jezus, leven van mijn leven
(Lastig is dat, al die verschillen....)
- JolandaOudshoorn
cd "weet je dat de lente komt" met kinderliedjes rondom Pasen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Heerlijk he, alsof je huis gevuld is met de lente.JolandaOudshoorn schreef:cd "weet je dat de lente komt" met kinderliedjes rondom Pasen
Ja, nu de natuur nog...Lassie schreef:Heerlijk he, alsof je huis gevuld is met de lente.JolandaOudshoorn schreef:cd "weet je dat de lente komt" met kinderliedjes rondom Pasen

het begint hier wel aardig op te knappen.Mister schreef:Ja, nu de natuur nog...Lassie schreef:Heerlijk he, alsof je huis gevuld is met de lente.JolandaOudshoorn schreef:cd "weet je dat de lente komt" met kinderliedjes rondom Pasen
Nou, met het weer zoals we dat vandaag hadden moet de CD wel heel hard staan om een gevuld-huis-gevoel te krijgenLassie schreef:Heerlijk he, alsof je huis gevuld is met de lente.JolandaOudshoorn schreef:cd "weet je dat de lente komt" met kinderliedjes rondom Pasen

nou heb heerlijk mogen genieten van de bos tulpen, kaarsen en de sfeerverlichtingen.