haha... kun je op braderieën van die vetmetingen doen.....
mijn (ex) zwager, groot dik en breed had een normaal vetgehalte, en ik (met toen nog maatje 34) had teveel vet.....
zelfde theorie waarschijnlijk.....
we hebben er hartelijk om gelachen....
(misschien zit ik nu met maatje 38 en wat dikker aan alle kanten wel op een beter vetgehalte.... haha...)
SonjaBakkeren
- MarthaMartha
Re: SonjaBakkeren
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik vind het wel een goed onderzoek. Daar kan je tenminste wat mee. 

Kippetje schreef: bij mij kun je een gevulde koek wel meteen op mijn heupen plakken, zelfde effect
ik heb ook van die gevulde heupen

helma schreef:Kippetje schreef: bij mij kun je een gevulde koek wel meteen op mijn heupen plakken, zelfde effect
ik heb ook van die gevulde heupen

hier idemdito
en niet alleen gevulde heupen maar ook een geveuld achterwerk.

Bespaar ons de verdere details maar, dames.
- zusterelly
De echtgenoot van een kennis van mij zegt vaak tegen haar: waar ik veel van houd wil ik veel van hebben!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Re:
Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
Zelfbeheersing van de lust van het eten en te veel etenzou een deugd kunnen zijn.Eten is......weinig ,gezond, maar goed en kwaliteit.
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Sober en gezond eetgedrag is het hele geheim van Sonja Bakker. Daar is niks neps aan.
Dus een verandering van eetpatroon, daar gaat het om. Dat is dus het dieet van Sonja.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Re: Re:
Waar je dan je hele leven aan vast zit...Letstalk schreef:Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
Zelfbeheersing van de lust van het eten en te veel etenzou een deugd kunnen zijn.Eten is......weinig ,gezond, maar goed en kwaliteit.
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Sober en gezond eetgedrag is het hele geheim van Sonja Bakker. Daar is niks neps aan.
Dus een verandering van eetpatroon, daar gaat het om. Dat is dus het dieet van Sonja.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Als het een patroon wordt, dan zit je er niet meer aan vastalbion schreef:Waar je dan je hele leven aan vast zit...Letstalk schreef:Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.

Van dat standpunt heb ik het niet bekeken. Maar als ik naar mijn collega kijk die er al jaren mee bezig isMister schreef:Als het een patroon wordt, dan zit je er niet meer aan vastalbion schreef:Waar je dan je hele leven aan vast zit...Letstalk schreef:
om toch vooral op hetzelfde gewicht te blijven, en wat hij daarvoor eten moet... lijkt het me toch wel
lastig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vandaag in het ND een aantal pagina's over alles wat met eten te maken heeft/voedsel.