Dat moest zeker ook in het frans gedaan worden?helma schreef:ik een briefje moest schrijven voor mijn zoon op de universiteit![]()
hij kon een opdracht van Frans niet doen vanwege griep, de lerares accepteerde dat; mits hij een briefje mee zou nemen van thuis
Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
...mijn broertje vandaag na 8 keer zakken eindelijk geslaagd is voor zijn theorieexamen bij het CBR. En dat nog wel terwijl het nieuwe examen véél moeilijker is!
- Johann Gottfried Walther
Gefeliciteerd!!freek schreef:...mijn broertje vandaag na 8 keer zakken eindelijk geslaagd is voor zijn theorieexamen bij het CBR. En dat nog wel terwijl het nieuwe examen véél moeilijker is!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- MarthaMartha
helma schreef:ik een briefje moest schrijven voor mijn zoon op de universiteit![]()
hij kon een opdracht van Frans niet doen vanwege griep, de lerares accepteerde dat; mits hij een briefje mee zou nemen van thuis
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Johann Gottfried Walther schreef:Gefeliciteerd!!freek schreef:...mijn broertje vandaag na 8 keer zakken eindelijk geslaagd is voor zijn theorieexamen bij het CBR. En dat nog wel terwijl het nieuwe examen véél moeilijker is!![]()
![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
HAHA, zelfs nog meer dan om te gillen. Echt super zoiets, zie het helemaal voor mehenriët schreef:WHAHAhelma schreef:ik een briefje moest schrijven voor mijn zoon op de universiteit![]()
gillen zeg!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Frans op de universiteit?helma schreef:ik een briefje moest schrijven voor mijn zoon op de universiteit![]()
Jongere schreef:Frans op de universiteit?helma schreef:ik een briefje moest schrijven voor mijn zoon op de universiteit![]()
Rooseveltacademie Middelburg
...er bij ons op de zaak vandaag een busje gestolen is
.... we via de black box exact konden zien waar hij was gebleven.
.... we hem in Zutphen terug vonden
..... de dief toen op heterdaad betrapt wer
.... we van de politie de bus terug mochten hebben, omdat de dief er afstand van gedaan had
....het niet gekker moet worden
.... we van de politie de bus terug mochten hebben, omdat de dief er afstand van gedaan had
Waarom?...die bus was toch eerlijk gestolen?tukkertje schreef:...er bij ons op de zaak vandaag een busje gestolen is
.... we van de politie de bus terug mochten hebben, omdat de dief er afstand van gedaan had![]()
![]()
![]()
![]()
- monique
1e dusss ik vind het niet leuk datie contact blijft zoeken maar dat zegt iedereen daar ben ik voorlopig niet vanafGijs83 schreef:Was dit nu de 1e of de 2e verkering?monique schreef:mijn verkering uit is maar het nog lang niet voorbij is want hij blijft contact zoeken
en dat mijn dag vandaag weer lekker begon had weer een klapband
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
dit is toch niet te geloven.....
http://www.christianbook.com/Christian/ ... iew=covers
whooohelma schreef:dit is toch niet te geloven.....
tel uit je winst;):)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik had 'em toch liever in het Nederlands gehad...
Kwestie van goed het Wetboek van Strafvordering en Burgelijke Wetboek doorlezen.tukkertje schreef: .... we van de politie de bus terug mochten hebben, omdat de dief er afstand van gedaan had![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!