Heb je ze de groeten gedaan van onze nieuwe premier Geert?Luther schreef:Het kan ook anders: Ik was laatst nog in een moskee. Daar droegen alle vrouwen gewoon heel sober en eenvoudig een hoofddoek.
toenemende schaamteloosheid, ook in reformatorische kring...
Re: toenemende schaamteloosheid, ook in reformatorische kring...
herstel: PRESIDENT Geert (hopen zijn volgelingen en masse)Erasmiaan schreef:Heb je ze de groeten gedaan van onze nieuwe premier Geert?Luther schreef:Het kan ook anders: Ik was laatst nog in een moskee. Daar droegen alle vrouwen gewoon heel sober en eenvoudig een hoofddoek.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Bonny
- Contacteer:
....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef:in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.Luther schreef:Het kan ook anders: Ik was laatst nog in een moskee. Daar droegen alle vrouwen gewoon heel sober en eenvoudig een hoofddoek.
The Groom's still waiting at the altar
- JolandaOudshoorn
vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik meen toch écht dat er in de Schrift over hoofddoeken gesproken wordt.........o.a. de Jezus een "gebedsdoek" over Zijn hoofd deed vóór Hij tot God bad.......en ook over vrouwen die hoofddoeken droegen, en niet alleen in het dagelijkse leven........Bonny schreef:....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef:in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.Luther schreef:Het kan ook anders: Ik was laatst nog in een moskee. Daar droegen alle vrouwen gewoon heel sober en eenvoudig een hoofddoek.
Moderatorbericht:
vreslijk he.JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh

- Bonny
- Contacteer:
Kan wel zijn, maar het komt bij mij erg 'islamitisch' over, zo'n hoofddoek in de kerk.Rens schreef:ik meen toch écht dat er in de Schrift over hoofddoeken gesproken wordt.........o.a. de Jezus een "gebedsdoek" over Zijn hoofd deed vóór Hij tot God bad.......en ook over vrouwen die hoofddoeken droegen, en niet alleen in het dagelijkse leven........Bonny schreef:....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef: in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.
The Groom's still waiting at the altar
- zusterelly
"Vroeger" was het in Nederland heel gewoon hoor dat vrouwen een hoofddoek op hadden. Je ziet dat nog wel op oude films.Bonny schreef:Kan wel zijn, maar het komt bij mij erg 'islamitisch' over, zo'n hoofddoek in de kerk.Rens schreef:ik meen toch écht dat er in de Schrift over hoofddoeken gesproken wordt.........o.a. de Jezus een "gebedsdoek" over Zijn hoofd deed vóór Hij tot God bad.......en ook over vrouwen die hoofddoeken droegen, en niet alleen in het dagelijkse leven........Bonny schreef:....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef: in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ga maar eens in Oost-Europa in een christelijke kerk kijkenBonny schreef:Kan wel zijn, maar het komt bij mij erg 'islamitisch' over, zo'n hoofddoek in de kerk.Rens schreef:ik meen toch écht dat er in de Schrift over hoofddoeken gesproken wordt.........o.a. de Jezus een "gebedsdoek" over Zijn hoofd deed vóór Hij tot God bad.......en ook over vrouwen die hoofddoeken droegen, en niet alleen in het dagelijkse leven........Bonny schreef:....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef: in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.

even een heel nieuw gezichtspunt...
eigenlijk heeft God het wel erg goed gedaan..
dat vrouwen het hoofd bedekken moeten in de kerk..
.. het zwakke vat... emotioneler dan de man...
kan zich dan heerlijk achter de hoedrand 'verschuilen'.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:even een heel nieuw gezichtspunt...
vandaar dat jij geen hoofddoekje wil

helma schreef:henriët schreef:even een heel nieuw gezichtspunt...
vandaar dat jij geen hoofddoekje wil

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister schreef:quote]
Ga maar eens in Oost-Europa in een christelijke kerk kijken
Daar hoef je nog niet eens voor naar Oost-Europa (binnen de vergaderingen heb je ze ook)
En die gesluierde hoofden zijn toch net even iets anders dan de gesluierde moslima's.
De Islam is pas honderden jaren ná Christus' komst naar de wereld gevestigd.................Bonny schreef:Kan wel zijn, maar het komt bij mij erg 'islamitisch' over, zo'n hoofddoek in de kerk.Rens schreef:ik meen toch écht dat er in de Schrift over hoofddoeken gesproken wordt.........o.a. de Jezus een "gebedsdoek" over Zijn hoofd deed vóór Hij tot God bad.......en ook over vrouwen die hoofddoeken droegen, en niet alleen in het dagelijkse leven........Bonny schreef:....Waar de islam de gergemmer ontmoet...Lassie schreef: in de gg waar ik vandaan komt, lopen er ook enkele vrouwen die hun hoofd gesluierd hebben.
Moderatorbericht: