.........ik dat héél erg kinderachtig vindt........

yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
Als ik jou was zou ik dan denken dat jouw gevoel voor humor uitsteeg boven dat van één van de mods op dat moment.Rens schreef:yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
dat zal wel het geval zijn. ik mag graag de draak steken met van alles en nog wat, zónder de authoriteit te willen bestrijdenMister schreef:Als ik jou was zou ik dan denken dat jouw gevoel voor humor uitsteeg boven dat van één van de mods op dat moment.Rens schreef:yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
Dat weten weRens schreef:dat zal wel het geval zijn. ik mag graag de draak steken met van alles en nog wat, zónder de authoriteit te willen bestrijdenMister schreef:Als ik jou was zou ik dan denken dat jouw gevoel voor humor uitsteeg boven dat van één van de mods op dat moment.Rens schreef:yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
oh gillen rens..Rens schreef:dat zal wel het geval zijn. ik mag graag de draak steken met van alles en nog wat, zónder de authoriteit te willen bestrijdenMister schreef:Als ik jou was zou ik dan denken dat jouw gevoel voor humor uitsteeg boven dat van één van de mods op dat moment.Rens schreef:yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
henriët schreef:oh gillen rens..Rens schreef: dat zal wel het geval zijn. ik mag graag de draak steken met van alles en nog wat, zónder de authoriteit te willen bestrijden
je bent de oude taal vast toegenegen
Je moet je ook hoeden voor de schijn van anarchie.Rens schreef:dat zal wel het geval zijn. ik mag graag de draak steken met van alles en nog wat, zónder de authoriteit te willen bestrijdenMister schreef:Als ik jou was zou ik dan denken dat jouw gevoel voor humor uitsteeg boven dat van één van de mods op dat moment.Rens schreef:yep..........en dat gemmetje is zonder comentaar verwijderd...........zielig.Mister schreef:Ik kon je leuke leeuw inderdaad nergens meer terugvinden om hier te laten zien. Stond die vanmorgen niet in 'forumzaken'?
ik heb in m'n jonge jaren al héél wat anarchie bedreven, meer dan genoeg om voor de rest van m'n leven opgebruikt te hebben van wat ik in huis had......en dat was héél wat.....Tiberius schreef: Je moet je ook hoeden voor de schijn van anarchie.
Rens schreef:.wie neemt/nemen de fakkel over van de uitgebluste provo's/dijkers/pleiners/vetkuiven en wat dies meer zij................![]()
![]()
![]()
Gian schreef:Rens schreef:.wie neemt/nemen de fakkel over van de uitgebluste provo's/dijkers/pleiners/vetkuiven en wat dies meer zij................![]()
![]()
![]()
Niemand.
Met knuppel en traangas uitroeien.
Rellen doe je thuis maar.
Nou...........dan ga ik toch lekker op RF "rellen" ...............Gian schreef:Rens schreef:.wie neemt/nemen de fakkel over van de uitgebluste provo's/dijkers/pleiners/vetkuiven en wat dies meer zij................![]()
![]()
![]()
Niemand.
Met knuppel en traangas uitroeien.
Rellen doe je thuis maar.
zusterelly schreef:oh oh... Rens toch![]()
![]()
leuke avatar