Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Oefentherapie Cesar is een paramedische behandelmethode, gericht op de behandeling van klachten aan het bewegingsapparaat en het voorkomen van klachten ten gevolge van een onjuiste houding en/of bewegingspatroon, al dan niet veroorzaakt door een bepaalde ziekte of afwijking.
thanx......Lassie schreef:Oefentherapie Cesar is een paramedische behandelmethode, gericht op de behandeling van klachten aan het bewegingsapparaat en het voorkomen van klachten ten gevolge van een onjuiste houding en/of bewegingspatroon, al dan niet veroorzaakt door een bepaalde ziekte of afwijking.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Als ik jou quotations van de laatste tijd lees, zijn ze een stuk opgewekter. De thuiszorg is, denk ik, dus een succes. Misschien ben je wat minder moe nu je het niet alleen hoeft te doen?Rens schreef:Vandaag??
het klinkt misschien ongepast hier op het forum, maar ik heb deze ochtend vooralsnog volop LOL in het leven.......en dat wil ik deze dag nog wel even vasthouden...........
en verder? ách, ik zie het allemaal wel.....ik ben vanmorgen gedouched, dus schóón ben ik ook al.....
nee, zoals het er nu naar uitziet kan deze dag niet meer stuk voor mij.........
zon, mooie woonomgeving, en een schat van een hond......

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
dat kan ik niet bepaald zeggen.....al een maand of twee hóndsmoe, snel en aanhoudend gewichtsverlies, nou ja.....daar heb ik het al over gehad in "wist je dat".......albion schreef:Misschien ben je wat minder moe.........
maar ik heb het de laatste tijd gewoon lekker naar m;n zin, zit ondanks alles lekker in m'n vel...
Moderatorbericht:
... dierentuin....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
superhenriët schreef:... dierentuin....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- madelief1983
Nou mn lijstje is zo goed als afgewerkt! nu alleen het gesprek met dominee nog
Mag ik vragen: welke?henriët schreef:... dierentuin....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
vandaag is bijna om maar vanavond:
kerkbode puzzels net nagekeken, weer 2 nieuwe puzzelaars erbij, inmiddels al 69 (echt super!)
straks de jeugdrubriek schrijven en versturen.... (verhaal en puzzel erbij verzinnen)
kerkbode puzzels net nagekeken, weer 2 nieuwe puzzelaars erbij, inmiddels al 69 (echt super!)
straks de jeugdrubriek schrijven en versturen.... (verhaal en puzzel erbij verzinnen)
rotterdam..albion schreef:Mag ik vragen: welke?henriët schreef:... dierentuin....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag wezen schaatsen in Breda met m'n zussen en broer en schoonzusje en twee neefjes en een vriendje van hen.
Was trouwens erg leuk behalve dat ik een weinigje geblesserd raakte aan m'n knie door een harde val op het ijs.
Uiteindelijk valt het toch wel mee bij nader inzien, want ik loop nog al is het wat mank.
Was trouwens erg leuk behalve dat ik een weinigje geblesserd raakte aan m'n knie door een harde val op het ijs.

Uiteindelijk valt het toch wel mee bij nader inzien, want ik loop nog al is het wat mank.

"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
- MarthaMartha
Jippie !!!MarthaMartha schreef:vandaag is bijna om maar vanavond:
Ook weer klaar, en nu al verstuurd, geen stress om de kerkbode dit weekend.....

Met dank aan Henriët voor het maken van de puzzel

heel erg graag gedaan.. nuttig en leuk...MarthaMartha schreef:Jippie !!!MarthaMartha schreef:vandaag is bijna om maar vanavond:
Ook weer klaar, en nu al verstuurd, geen stress om de kerkbode dit weekend.....![]()
dus als je een nieuw onderwerp hebt....
- MarthaMartha
ja hoor, volgende keer moeilijk onderwerp: leviticus 10 ............henriët schreef:heel erg graag gedaan.. nuttig en leuk...MarthaMartha schreef:Jippie !!!MarthaMartha schreef:vandaag is bijna om maar vanavond:
Ook weer klaar, en nu al verstuurd, geen stress om de kerkbode dit weekend.....![]()
dus als je een nieuw onderwerp hebt....