Dan smelt het als het niet bevroren is...henriët schreef:en dat dagje sneeuw he.. willen we ook nog graag.. hopelijk valt t niet in t water..

Dan smelt het als het niet bevroren is...henriët schreef:en dat dagje sneeuw he.. willen we ook nog graag.. hopelijk valt t niet in t water..
ehhhhhhhhhhhh, heb je dan nog tijd over om adem te happen????madelief1983 schreef:Eerst rustig wakker worden met een kopje koffie!
Straks even lekker stuk wandelen met de kids!
Thuisgekomen de was ophangen
Lunchen
Slapen
Nog een was ophangen
huis poetsen
Eind fietsen met de kids
Koffie drinken
spelen met de kids
eten maken
eten
sporten
dweilen
douchen
koffie drinken
gesprek met dominee
Nou dat was het wel voor vandaag![]()
![]()
jij hoeft je niet te vervelen! En suc6 en wijheid met het gesprek vanavond (hoewel, ik weet niet zeker of succes het goede woord is)madelief1983 schreef:Eerst rustig wakker worden met een kopje koffie!
Straks even lekker stuk wandelen met de kids!
Thuisgekomen de was ophangen
Lunchen
Slapen
Nog een was ophangen
huis poetsen
Eind fietsen met de kids
Koffie drinken
spelen met de kids
eten maken
eten
sporten
dweilen
douchen
koffie drinken
gesprek met dominee
Nou dat was het wel voor vandaag![]()
![]()
Ik weet niet precies allemaal(wellicht dat tukkertje dat weet), maar de banken(die toch in slechte staat verkeren) gaan er allemaal uit en er komen nieuwe in. Het orgel zal waarschijnlijk ook in een andere kast komen en verder neem ik dus dat hele interieur vernieuwd wordt na ruim 40 jaar.Mister schreef:Wat gaan ze in Zuid doen dan?Gijs83 schreef:vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau. Mijn jobcoach c.q. collega is nog even langs geweest. Vanmiddag mijn postwijk. Vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak. Zal voor mij waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik in 'Zuid' kom voor dat het complete interieur 'op de schop' gaat.
Die oude hervormde kerken zijn dan toch wel voorzien van kwalitatief beter interieur, staat er in sommige gevallen al eeuwen...Gijs83 schreef:Ik weet niet precies allemaal(wellicht dat tukkertje dat weet), maar de banken(die toch in slechte staat verkeren) gaan er allemaal uit en er komen nieuwe in. Het orgel zal waarschijnlijk ook in een andere kast komen en verder neem ik dus dat hele interieur vernieuwd wordt na ruim 40 jaar.Mister schreef:Wat gaan ze in Zuid doen dan?Gijs83 schreef:vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau. Mijn jobcoach c.q. collega is nog even langs geweest. Vanmiddag mijn postwijk. Vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak. Zal voor mij waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik in 'Zuid' kom voor dat het complete interieur 'op de schop' gaat.
Wat is dat Jolanda, cesartherapie ?????JolandaOudshoorn schreef: vanmiddag voor het eerst cesar therapie uitproberen