Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Hoger dan 85% is regen/mist? Dan is het nu niet zo best voor je waarschijnlijk?
Maar je hebt je honden nog, en kunt zelfstandig naar buiten?
Dat is denk ik wel belangrijk voor je?
Maar je hebt je honden nog, en kunt zelfstandig naar buiten?
Dat is denk ik wel belangrijk voor je?
nee hoor, het kan droog zijn, de zon kan schijnen en toch een luchtvochtigheid hebben van rond de 95%.Hinde schreef:Hoger dan 85% is regen/mist?
en ja, Puck.....als ik die niet had....die laat ik altijd uit met de scootmobiel.....ze loopt gewoon los, en gaat een beetje haar eigen gangetje....ik rijd er een beetje achteraan en corrigeer haar af en toe een beetje.......ze is enorm makkelijk in de omgang: ze vindt iedereen lief en aardig, en andere viervoeters (incl. katten) zijn allemaal haar vriendjes waar ze lekker mee wil spelen (maar helaas wil niet élke viervoeter dat

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Onderwijs-assistenteRens schreef:Gefeliciteerd, je dochter voorop!!! Welke studie???fluitje schreef: de diploma uitreiking van mijn dochter.
Beetje feestavond dus.
Nu in september naar de PABO in Ede.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
vandaag: werken
vanavond: kerk
vanavond: kerk
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- zusterelly
Zo meteen eerst even douchen. En dan naar de winkel. Ik kom vandaag maar langzaam op gang, bah
En er moeten nog iets van 20 tasjes geknipt gevouwen en geplakt worden voor de traktatie die onze dochter morgen zal uitdelen.

En er moeten nog iets van 20 tasjes geknipt gevouwen en geplakt worden voor de traktatie die onze dochter morgen zal uitdelen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
s'appels oid?? of ouderwets lekker SNOEP?????zusterelly schreef:......... voor de traktatie die onze dochter morgen zal uitdelen.
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
Even lekker toegeven aan je "baal"gevoel en dan er weer tegenaan! Suc6 met de tasjes! En je dochter zal je ontzettend dankbaar zijn!zusterelly schreef:Zo meteen eerst even douchen. En dan naar de winkel. Ik kom vandaag maar langzaam op gang, bah![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
snoep, ik weet het, 't is niet goed maar zo lekker!Rens schreef:s'appels oid?? of ouderwets lekker SNOEP?????zusterelly schreef:......... voor de traktatie die onze dochter morgen zal uitdelen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, en voor een keertje maakt ook geen fluitje uit..........zusterelly schreef:snoep, ik weet het, 't is niet goed maar zo lekker!Rens schreef:s'appels oid?? of ouderwets lekker SNOEP?????zusterelly schreef:......... voor de traktatie die onze dochter morgen zal uitdelen.

Moderatorbericht:
vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau. Mijn jobcoach c.q. collega is nog even langs geweest. Vanmiddag mijn postwijk. Vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak. Zal voor mij waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik in 'Zuid' kom voor dat het complete interieur 'op de schop' gaat.
Wat gaan ze in Zuid doen dan?Gijs83 schreef:vanmorgen gewerkt voor het re-integratiebureau. Mijn jobcoach c.q. collega is nog even langs geweest. Vanmiddag mijn postwijk. Vanavond naar de Bijbellezing van Ds.A.Schreuder over het leven van Izak. Zal voor mij waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik in 'Zuid' kom voor dat het complete interieur 'op de schop' gaat.
Vandaag is er bij ons biddag. Dus naar de kerk! Ds. Kort vervult de diensten.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
- zusterelly
Nog 9 te gaan. De dochter knipt en vouwt en ik plak en ondertussen galmen we mee met een cd.zusterelly schreef:Zo meteen eerst even douchen. En dan naar de winkel. Ik kom vandaag maar langzaam op gang, bah![]()

Heerlijk is dat he...
wij vieren echt vakantie,
knutselen, wat lekkers bij de koffie, laat uit bed;) voor zover mogelijk met kleine kids,
willen naar de dierentuin,
en verder.. uhm.. oh ja, indoorspeeltuin.
en dat dagje sneeuw he.. willen we ook nog graag.. hopelijk valt t niet in t water..
knutselen, wat lekkers bij de koffie, laat uit bed;) voor zover mogelijk met kleine kids,
willen naar de dierentuin,
en verder.. uhm.. oh ja, indoorspeeltuin.
en dat dagje sneeuw he.. willen we ook nog graag.. hopelijk valt t niet in t water..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....