hij heeft wel gelijk...spaans is helemaal geen moeilijke taalalbion schreef:Die Kaw... van alle markten thuis: Spaans, ICT...Kaw schreef: El español no es duro de aprender, maar laten we ontopic blijven.

hij heeft wel gelijk...spaans is helemaal geen moeilijke taalalbion schreef:Die Kaw... van alle markten thuis: Spaans, ICT...Kaw schreef: El español no es duro de aprender, maar laten we ontopic blijven.
Rens schreef:.........je op http://www.elkedag-gratis.nl/ van alles en nog wat (onder diverse voorwaarden óf zonder meer) gratis kunt krijgen...........lekker hollands hé???
sterkte voor je zoon en voor jou...........helma schreef:vanmorgen om 7 uur heeft mijn zoon van 12 een aanrijding gehad met andere fietser...
zijn neus is w.s. gebroken, zo naar het ziekenhuis voor een röntgen.....
Sterkte, erg vervelend!helma schreef:vanmorgen om 7 uur heeft mijn zoon van 12 een aanrijding gehad met andere fietser...
sluit me bij Jongere en Rens aanJongere schreef:Sterkte, erg vervelend!helma schreef:vanmorgen om 7 uur heeft mijn zoon van 12 een aanrijding gehad met andere fietser...
Pijnlijk zeker voor je zoon en wat had de ander? En dan nog met je griepklanten thuis...helma schreef:vanmorgen om 7 uur heeft mijn zoon van 12 een aanrijding gehad met andere fietser...
Rens schreef:
LOL!!
ik zie niks....Rens schreef:
LOL!!
oud-president Bush belt mobiel (denkbeeldig) naar een BurgerKing-filiaal met de vraag of ze nog een vacature voor hem hebben...........in het kader van een foto-onderschriften-wedstrijd.helma schreef:ik zie niks....Rens schreef:
LOL!!