fluitje schreef:Een ding scheelt wel.......... mijn schoonmoeder is op bezoek en ik hoor niet veel.

fluitje schreef:Een ding scheelt wel.......... mijn schoonmoeder is op bezoek en ik hoor niet veel.
het klinkt alsof je veel ervaring hebt...Gian schreef:Ga op je zij liggen. Als het je rechteroor betreft ga je op je linkerzij liggen.fluitje schreef:Een dicht oor wat vreselijk irri is.
Giet je oor vol met water (warm water met dreft) of laat dat iemand doen.
Neem een wattenstokje en flos je oor, net of je de wc met een wc-borstel reinigt.
Ga rechtop zitten en laat de rommel eruit lopen.
Herhaal dit tot het oor schoon is.
Een andere optie is de plantenspuit.
Beterschap ermee hoor.fluitje schreef:Een dicht oor wat vreselijk irri is.
helpt dat bij jou?? Ik zit nu aan de Ibrofen 400mg maar als ik echt last heb, dan werken zelfs 2 tabletten tegelijk niet meer.Mister schreef:Paracetamol met coffeïne.
Ja, het werkt bij mij. En het is minder schadelijk voor je maag als ibuprofen en nog goedkoper ook. Ik was zo omJolandaOudshoorn schreef:helpt dat bij jou?? Ik zit nu aan de Ibrofen 400mg maar als ik echt last heb, dan werken zelfs 2 tabletten tegelijk niet meer.Mister schreef:Paracetamol met coffeïne.
Da's nou heel jammer...maar gelukkig was het mijn verjaardag niet en heb jij zelf de boete gereden.henriët schreef:oh luitjes,
wat een toestand..
ga je naar een verjaardag.. ff 250 km rijden ofzo.. voor een kopje koffie,
krijg ik nu de rekening........ 92 euro BOETE.................
dacht dat ik op n stuk 120 mocht ipv 100 ( of maakte ik t r zelf van, hier zul je wel gewoon 120 mogen.........)
zucht..
Das balen. Duur verjaardagscadeautje.henriët schreef:oh luitjes,
wat een toestand..
dacht dat ik op n stuk 120 mocht ipv 100 ( of maakte ik t r zelf van, hier zul je wel gewoon 120 mogen.........)
zucht..
nou, om heel eerlijk te zijn..Wilma van den Berg schreef:Da's nou heel jammer...maar gelukkig was het mijn verjaardag niet en heb jij zelf de boete gereden.henriët schreef:oh luitjes,
wat een toestand..
zucht..